BTBoresund Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Okej här är en jätte bra bild! http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/Tommy`s_Hunter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) imorrn kan jag fixa några stycken i 800x600... *edit äh, skit samma Redigerad 18 maj, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 fin? jag har sett en finare bild på den som någon tagit på ps2 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 hm...varför har hultan ingen bild på Huntern på gtasajten?? Jo för att han vill att det ska vara hemligt så att man själv ska få komma på de...så kommer du å förstör..... EDITERA BORT...eller ta bort topicen Blaque eller Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 hm...varför har hultan ingen bild på Huntern på gtasajten?? Jo för att han vill att det ska vara hemligt så att man själv ska få komma på de...så kommer du å förstör..... EDITERA BORT...eller ta bort topicen Blaque eller Hultan! Och! för dom av er som inte vill se hur Hunter`n ser ut så är det bara att inte titta på denna Topic, hur lätt som helst eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Off topic: va är det som är så kul med BTB egentligen? Häller i det i nånting och ser vilken färg det får och bestämer om det är basisk eller en syra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Off topic: va är det som är så kul med BTB egentligen? Häller i det i nånting och ser vilken färg det får och bestämer om det är basisk eller en syra? Det är mitt namn faktiskt kolla min profil innan du uttalar dig om saker du inte vet något om! MVH BTB=Bo Tommy Boresund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts