Slippy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardag Sova, vakna, skola, spela, äta, spela och kolla på tv, spela lite till, sova. Helg: Vakna, spela, spela, äta, spela, spela, spela, äta, spela, spela, spela, spela spela, äta igen.. spela mer tills jag sommnar framför datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardag Sova, vakna, skola, spela, äta, spela och kolla på tv, spela lite till, sova. Helg: Vakna, spela, spela, äta, spela, spela, spela, äta, spela, spela, spela, spela spela, äta igen.. spela mer tills jag sommnar framför datorn Och du hade flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Och du hade flickvän? Tänkte samma sak när jag läste innan, men orkade inte säga nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tänkte samma sak när jag läste innan, men orkade inte säga nåt Haha, okay. Älskar (Älskade ) min katt Ida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Mitt Schema vardagar: Gå till skolan , komma hem , sitta lite vid datan , träna(oftast) , äta , göra vad ja känner för Helger:Äta fruksot , sitta vid datan eller gå till en kompis , spela match kanske , sen göra lite annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardagar: Vakna, Äta frukost, Gå på toa, Dusha, Klä på mig, Packa ryggsäcken, Gå till skolan, Komma hem ifrån skolan, Äta mat, Sitta vid datorn eller va med någon kompis, Göra läxor, Kolla på TV, Sova. Helger: Vakna, Sitta vid datorn, Äta frukost, Sitta vid datorn eller gå till någon kompis, Komma hem på kvällen, sitta vid datorn eller kolla på TV, Sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardagar: Vakna,klä på mig/duscha,äta nått,gå till skolan,vara i skolan, vara med min flickvän eller andra,komma hem,sitta lite vid datorn, titta påp teve,sova Helger: vakna,klä på mig,sitta vid datorn, gå ner, och sen gå ut,och kanske åka moppe,komma hem,sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardag: skolan(spela fotboll på rasterna) ,när skolan är slut fotbollsträning,va med polarna,äta,Titta på la liga(fotboll), titta på tv,va på datorn. Helg: samma sak typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Och du hade flickvän? Haha, hade inte han tilochmed haft sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Och du hade flickvän? Jo, det har jag men e datanörd, har alltid varit o kommer alltid att vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Skola, läxa, data, tv, tar ett bad, läser nått och till slut går jag och lägger mig. Detta på vardagar. Vaknar 9-11,Äter frukost,data,ut i stan (med farsan eller. kompis) hem tillbaka data ända till 11. Lägger mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Haha, hade inte han tilochmed haft sex? Han kanske gjorde det medan han var på datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Han kanske gjorde det medan han var på datan Eller så hade han sex med datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Han kanske gjorde det medan han var på datan Mjoo.. i datastolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hahaha vad mobbade ni e ni har ju inget liv förfan HAHAHA tror jag dör HAHAHAHA slutar andas skrattar för mycket HAHAHA...HAHA.....HA....Ha..ha...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hahaha vad mobbade ni e ni har ju inget liv förfan HAHAHA tror jag dör HAHAHAHA slutar andas skrattar för mycket HAHAHA...HAHA.....HA....Ha..ha...... Okej, det är synd om oss... nåt mer du ville? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) Vardagar: Vakna, arbeta (Vid en dator), Sitta vid datorn ett litet tag, sova. Helger: Vakna, sitta vid datorn ett tag, kanske gå ut lite. Får vi läsa ditt schema, lilla Namchai? Redigerad 29 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardagar: Vakna, arbeta (Vid en dator), Sitta vid datorn ett litet tag, sova. Helger: Vakna, sitta vid datorn ett tag, kanske gå ut lite. Får vi läsa ditt schema, lilla Namchai? Inget illa menat mot dig kaboom. MEN HAR INTE NI NÅGOT LIV!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Inget illa menat mot dig kaboom. MEN HAR INTE NI NÅGOT LIV!!!! Jo jag har ett liv, men det behöver inte betyda att jag sitter och sniffar mjöl och är allmänt irriterande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jo jag har ett liv, men det behöver inte betyda att jag sitter och sniffar mjöl och är allmänt irriterande.... Haha snifar inte mjöl du kanske gör det din lilla råtta. allmänt irriterande det e jag haha. PS vad tuff du e nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts