skribb Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 han vill väl dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 *Mitt "schema* vakna gå till skolan, kommer hem spelar lite sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vardagar : Vaknar, tar på mig kläder, äter, går till skolan, skojjar runt med polarna på skolan, går hem, spelar lite elgitarr (jag suger ), sitter vid datorn, är med nån, äter, tränar med min rgna gymmaskin (joggar med en polare ibland), äter nån kvällsmacka, lägger mig å lyssnar på musik och läser Kalle Anka, sover. Skejtar ibland också. Helger : Vaknar, stiger upp, tar på mig kläder, äter nått, har tråkigt tills jag hittar nån apa å vara med alla sover så länge , är med nån, spelar tv-spel, sitter vid datorn, tränar, äter å grejjer å bla bla. Typ samma som vardagar förutom skolan. Thats cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Mycket gammal tråd hörni.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 *Mitt "schema* vakna gå till skolan, kommer hem spelar lite sova Men låt gamla trådar vila i frid! Rapporterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vardagar: vakna kl 7.00, Duscha, åka till skolan, göra läxor, gå in på lektioner, ha kvarsittning, åka ut till stan, komma hem, sen chattar jag med flickvännen på msn och skriver lite i forumet här. Helger: Vakna, chatta med flickvännen, vara arg på morsan, vara arg på farsan, gå och sova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Men låt gamla trådar vila i frid! Rapporterat. Jag tycker det e lite löjligt, om dom gjort ny skulle ni skälla ut dom med att det redan finns en sån här Edit: Sorry för dubbelpost Redigerad 28 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag tycker det e lite löjligt, om dom gjort ny skulle ni skälla ut dom med att det redan finns en sån här Edit: Sorry för dubbelpost Nej, ingen kommer ihåg att den här fanns. Ingen skulle ha reagerat på det, ingen skulle ha klagat med största sannolikhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Vakna, gå till skolan, dö, gå hem, göra läxan, dö, sitta vid datorn, forumet, dö, sova. Edit: Mellan dessa är det Flash, Photoshop & SA. Redigerad 28 augusti, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Vardagar: Vaknar av min elendiga väckarklocka. Gör mig i ordning till skolan. Går/Åker/Cycklar till skolan. Är i skolan. Går/Åker/Cycklar hem från skolan. Kollar i brevlådan. (a.l.t. cycklar in på gården och låser cyckeln) Låser upp dörren. Går in. Lägger bort min väska och a.l.t. min jacka. Går upp hit och sätter mig vid datorn. Sitter här resten av kvällen till 23:00/23:30 Går och lägger mig. Helger: Vaknar. Sätter mig vid datorn. Och sen sitter jag där resten av dan. Om jag inte är med nån kompis eller ska hjälpa mamma med någonting eller åker ut och cycklar. Thats my life EDIT: Ooops uppdragen från 2003. Hoppas man inte får en varning för att man skrev här nu då Redigerad 28 augusti, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Usch gör en ny istället, den här är ju helt urbuggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Hur brukar era "scheman" se ut. Mina vardagar: Vakna, gå till skolan, kolla på tv, spela data, sova Mina helger: Vakna, spela data till tidigt nästa morron, sov Visst har jag intressanta och fullspäckade dagar? Eländiga jag Version 2.0: Mate. Feed. Kill. Repeat Svenska: Para sig. Mata. Döda. Repetera Vad robot man känner sig... Får en att unbdra vad man gör på jorden över huvudtaget... typ....lite av varje...när jag börja skolan så mobba dom mig men nu e de väl bara strunta... Alla på gtasajten älskar dig, vi anfaller dem. Redigerad 28 augusti, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vardagar: Vaknar. Äter en macka oftast, har ingen aptit på morgnarna. Går till skolan. Halsover ibland på lektionerna. Gör det man gör i skolan. KOmmer hem och sätter mig vid datorn och spelar Call of Duty UO. Äter och är kanske med en kompis. Sitter lite till vid datorn. Går och lägger mig. Helger: SKiter i frukost ibland, men annars blir det bara någon banan eller nåt. Är med kompisar. Sitter vid datorn och spelar Call of Duty UO. Är uppe sent och är med kompisar. Kollar på film. Går och lägger mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 1. vakna 2. dator/[insert random action here] 3. somna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Vardag: Vakna, datorn,skola,johanna,dator,sova helg: johanna/dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Känns som mom all min tid går åt djuren nu...men jag har ju valt det själv så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vakna, sega mig till skolan, vara där o plugga och göra det man ska helt enkelt, vara mded polarna, om inte, så sitter jag ofta här, eller så repar jag med bandet, sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Hm, KalleR har skrivit i tråden, men han har inte låst den. Får väl passa på då. Vardagar: Vakna, äta, sitta vid datorn, gå till skolan, gå hem igen, sitta vid datorn, äta, kanske ringa till någon (eller sitta vid datorn ännu mer), sitta vid datorn, dricka te, sitta vid datorn, sova. Helger/Lov: Vakna (vid 11 ungefär), sitta vid datorn till 12.30, äta, ringa till någon, sitta vid datorn, äta, sitta vid datorn, dricka te och sitta vid datorn till 3 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardagar: Vakna, äta frukost, sitta vid datorn, gå till skolan, komma hem, läxor(om vi fått), göra vad jag har lust med Helger: Vakna, äta frukost, sitta vid datorn, göra vad jag vill göra, sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Vardagar: Fixar håret, äter något, kör moppe till skolan, kommer hem, lirar dator eller är med polare, kollar på tv, sover. Helger: Vaknar, sitter vid datorn, fixar håret, äter, sitter vid datorn, lirar CoD med polare på kvällen eller är ute och gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts