skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 slutade nyss på boxning min tränare mobbade mig :'( Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig. Men se det så här: sen när fjortisarna slutar nian och upptäcker att dem inte får läsa vidare pga av att dem bara fick ett enda G och det var i gympa medans du har säkert nån fin utbildning coh tjänar massor av pengar ! (Bill Gates) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Börja på boxning! jag går på boxning fett bra när man ska banka skiten ur folk, man får snabba reflexer och blir stark! Jag går på Taekwondo... bättre reflexer än boxning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 tränade karate ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vilket bälte kom du till? btw, jag går i nian jag är också 1.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig. Men se det så här: sen när fjortisarna slutar nian och upptäcker att dem inte får läsa vidare pga av att dem bara fick ett enda G och det var i gympa medans du har säkert nån fin utbildning coh tjänar massor av pengar ! (Bill Gates) din jävla bajskorv vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vilket bälte kom du till? btw, jag går i nian jag är också 1.70 gult tränade med en kompis, men så bröt han armen (var skejtare på den tiden) och då tröttnade jag va tråkigt att träna själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 skribb, lär dig att inte ta åt dig, när någon säger något dumt till dig, jag tog åt mig som fan innan och blev bara sur.. bättre att bara skita i d.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 din jävla bajskorv vart bor du? Du får allt ha glimten i blicken när du läser mina posts skribb, och för det mesta så tycker jag att dte var snällt skrivet av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) är det snällt att skriva Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig. ? eller att jämföra mig med världens största kapitalist? wtf säger jag bara! jag är inte ynklig för att tränaren säger till viktor (Pronto på forumet) "Kan du säga till patrik att han ska sluta på boxning?" eller för att fjortisar inte gillar mig eller för att jag inte klär mig "normalt" eller "coolt". Och jag kan dessutom slå ner vem jag vill, i ganska stor utsträckning (kanske inte jättar men ) så passa dig Redigerad 17 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) vet inte.. lol Redigerad 18 maj, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 vem honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) är det snällt att skriva ? eller att jämföra mig med världens största kapitalist? wtf säger jag bara! jag är inte ynklig för att tränaren säger till viktor (Pronto på forumet) "Kan du säga till patrik att han ska sluta på boxning?" eller för att fjortisar inte gillar mig eller för att jag inte klär mig "normalt" eller "coolt". Och jag kan dessutom slå ner vem jag vill, i ganska stor utsträckning (kanske inte jättar men ) så passa dig Vad jag menade är att du kommer bli något jämfört med fjortisarna som och då tog jag fram en bild på världens rikaste man, som har väl fått ett ganska lyckat liv. http://www.absolutenow.com/mugshots/images/GatesBill.jpg Redigerad 18 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Skulle vara glad om jag vart som bill gates... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Vad jag menade är att du kommer bli något jämfört med fjortisarna jag förstår inte plz förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) jag förstår inte plz förklara Jag menar att du kommer få jobba med nåt som du vill jobba med istället för att stå bakom frysen på ICA och lasta upp varor. fast då får man ju inte strunta i skolan. http://www.dellenbygden.nu/per/foton/manadens/po_0209_ica1.jpg (ICA) Skulle vara glad om jag vart som bill gates... Jag med Redigerad 18 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag menar att du kommer få jobba med nåt som du vill jobba med istället för att stå bakom frysen på ICA och lasta upp varor. fast då får man ju inte strunta i skolan. http://www.dellenbygden.nu/per/foton/manadens/po_0209_ica1.jpg (ICA) Jag med jag har bestämt mig att jag ska jobab på typ Sierra eller nåt annat...eller ännu bättre, ActionTrip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Mina vardagar: åka buss till skolan, kolla på tv, spela data Mina helger: spela data, kolla på tv, surfa på nätet, läsa pc gamer etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag har bestämt mig att jag ska jobab på typ Sierra eller nåt annat...eller ännu bättre, ActionTrip.com Själv ska man in i armén Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Själv ska man in i armén Varför då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts