Jump to content

Schema

skribb
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

slutade nyss på boxning min tränare mobbade mig :'(

Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig. Men se det så här: sen när fjortisarna slutar nian och upptäcker att dem inte får läsa vidare pga av att dem bara fick ett enda G och det var i gympa medans du har säkert nån fin utbildning coh tjänar massor av pengar :lol: !

mbsmile_79744_0.jpg

(Bill Gates)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig. Men se det så här: sen när fjortisarna slutar nian och upptäcker att dem inte får läsa vidare pga av att dem bara fick ett enda G och det var i gympa medans du har säkert nån fin utbildning coh tjänar massor av pengar :wub: !

mbsmile_79744_0.jpg

(Bill Gates)

din jävla bajskorv :P

vart bor du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

är det snällt att skriva

Förlåt att jag skrattar lite åt detta men du verkar lite ynklig.

?

eller att jämföra mig med världens största kapitalist?

wtf säger jag bara!

jag är inte ynklig för att tränaren säger till viktor (Pronto på forumet) "Kan du säga till patrik att han ska sluta på boxning?" eller för att fjortisar inte gillar mig eller för att jag inte klär mig "normalt" eller "coolt". Och jag kan dessutom slå ner vem jag vill, i ganska stor utsträckning (kanske inte jättar men :o ) så passa dig ^_^

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

är det snällt att skriva

?

eller att jämföra mig med världens största kapitalist?

wtf säger jag bara!

jag är inte ynklig för att tränaren säger till viktor (Pronto på forumet) "Kan du säga till patrik att han ska sluta på boxning?" eller för att fjortisar inte gillar mig eller för att jag inte klär mig "normalt" eller "coolt". Och jag kan dessutom slå ner vem jag vill, i ganska stor utsträckning (kanske inte jättar men :o ) så passa dig ^_^

Vad jag menade är att du kommer bli något jämfört med fjortisarna som och då tog jag fram en bild på världens rikaste man, som har väl fått ett ganska lyckat liv.

Redigerad av mAri0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag förstår inte :blink:

plz förklara

Jag menar att du kommer få jobba med nåt som du vill jobba med istället för att stå bakom frysen på ICA och lasta upp varor.

fast då får man ju inte strunta i skolan.

(ICA)

Skulle vara glad om jag vart som bill gates...

Jag med ^_^

Redigerad av mAri0n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar att du kommer få jobba med nåt som du vill jobba med istället för att stå bakom frysen på ICA och lasta upp varor.

fast då får man ju inte strunta i skolan.

(ICA)

Jag med ^_^

jag har bestämt mig att jag ska jobab på typ Sierra eller nåt annat...eller ännu bättre, ActionTrip.com :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor