MP5 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 verkar inte som ni har några kompisar... Jag har kompisar men är oftast med dom bara i skolan, Tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 fråga inte mig ok...stackars dig i varje fall...men du har ju över 1000 kompisar här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 inga IRL dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 inga IRL dock... det e synd de...men vad kan man göra...egentligen inget...jo spöa på skolans tuffaste kille kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Skribb: Du är ju skitsjyst ju så du borde ha kompisar..tycker jag. En liten fråga bara: Skribb, mobbar dom dig eller struntar dom bara i dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Skribb: Du är ju skitsjyst ju så du borde ha kompisar..tycker jag. En liten fråga bara: Skribb, mobbar dom dig eller struntar dom bara i dig typ....lite av varje...när jag börja skolan så mobba dom mig men nu e de väl bara strunta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 har inte så mycke läxor i högstadiet om man gämför me mellanstadiet... Jag har massor av läxor och prov . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 typ....lite av varje...när jag börja skolan så mobba dom mig men nu e de väl bara strunta... tråkigt att det ska bli så för vissa... du är ju så jävla snäll, hur kan det bli på detta vis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) så går det när man inte är fjortis i en skola där fjortisarna har makten... Redigerad 17 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Ahhh fjortisarna tar över världen!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ja tyvärr...sånt e livet, inget man kan göra åt utan en .44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 typ....lite av varje...när jag börja skolan så mobba dom mig men nu e de väl bara strunta... ve thur det skänns ! var åxxå mobbad i förut... :'( men nu bankar jag skiten ur dom om dom håller på !! jag har ju som sagt "stålhettor"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) fan, jag har ganska många bara för jag brukar ge folk en chans. Men om dom inte tar den åker dom ut ur ledet. Det är bra att du skiter i fjortis stylen, en dag kommer det då du blir den störste. Redigerad 17 maj, 2003 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ve thur det skänns ! var åxxå mobbad i förut... :'( men nu bankar jag skiten ur dom om dom håller på !! jag har ju som sagt "stålhettor"... funderar också på att köpa....problemet är att jag inte är så stark.....å jävligt kort, så jävla ynklig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 samma här... går i ettan, och är 1.70... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ska du bli oseriös helt plötsligt eller menar du första ring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 funderar också på att köpa....problemet är att jag inte är så stark.....å jävligt kort, så jävla ynklig :"> Börja på boxning! jag går på boxning fett bra när man ska banka skiten ur folk, man får snabba reflexer och blir stark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 själv styrketränar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Börja på boxning! jag går på boxning fett bra när man ska banka skiten ur folk, man får snabba reflexer och blir stark! slutade nyss på boxning min tränare mobbade mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 aha dom är så jävla jobbiga... Jag går på en privat där går bara 3 av mina kompisar och jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts