skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Hur brukar era "scheman" se ut. Mina vardagar: Vakna, gå till skolan, kolla på tv, spela data, sova Mina helger: Vakna, spela data till tidigt nästa morron, sov Visst har jag intressanta och fullspäckade dagar? Eländiga jag Version 2.0: Mate. Feed. Kill. Repeat Svenska: Para sig. Mata. Döda. Repetera Redigerad 17 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Mitt "schema": Vardagar: gå till skolan, komma hem från skolan, spela elgitarr några timmar ,sen göra lite vad jag har lust med. Helger: spela mycket elgitarr, åka till stan och sånt, vara hemma, sitta vid forumet. Sammanfattning: (vardagar)Jag till ägnar ca 50% av ett dygn åt skolan ca 20% åt elgitarren och ca 30% "göra lite vad jag vill" (helger)ca 25% åt elgitarren, ca45% åt att vara hemma ca 3-5% åt forumet (beror på om jag år hos morsan eller farsan) ca 25% åt andra roliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 vardagar: vakna, äta frukost, sova lite till (ca. 30m.), gå till skolan, gå hem, spela dator, titta tv, spela dator, äta middag, spela dator, gå ut och gå (ibland), titta tv, sova helger: vakna, spela dator, äta frukost, spela dator, städa(lördagar)/gå ut och gå(söndagar), spela dator, äta middag, spela dator, titta tv, sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 vardag: vakna, gå till skolan, sitta i skolan, gå hem, äta nått, sitta vid datan, äta igen, sitta vid datan, se på tv, gå och lägga sig. helg: vakna, sitta vid datan, äta, sitta vid datan, äta, sitta vid datan, se på tv, sitta vid datan, gå och lägga sig. roligt liv va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 typ som mitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) vardagar::vakna ...... , skola, hem sätta sig vid tvn,gör ev läxor,käka,sätta sig vid datorn,tv,.........sova helger::vakna......,Tv,Data,käka,..... (händer iblandva med kompisar köra moppe och lana.. ) ... .. .. . sova Redigerad 17 maj, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hur brukar era "scheman" se ut. Mina vardagar: Vakna, gå till skolan, kolla på tv, spela data, sova Mina helger: Vakna, spela data till tidigt nästa morron, sov Visst har jag intressanta och fullspäckade dagar? Eländiga jag Version 2.0: Mate. Feed. Kill. Repeat Svenska: Para sig. Mata. Döda. Repetera Varken skribb eller nån av er har ju läxor , eller så gör ni dem bara inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Varken skribb eller nån av er har ju läxor , eller så gör ni dem bara inte . har inte så mycke läxor i högstadiet om man gämför me mellanstadiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vardagar: Vakna, äta frukost, sitta vid datorn, göra iording mig, gå till skolan, komma hem, sitta vid datorn, äta, sitta vid datorn, gå och lägga sig.. Helger: vakna, sitta vid datorn,äta,sitta vid datorn, sova.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vardag: Gå upp... Gå till skolan... Komma hem.. Sätta sig vid datorn en stund.. gå ut med polare i stan.. komma hem... glo på TV.. somna Helg: Sova länge... Sätta sig vid datorn... Festa... Knulla... Sova Inte heller så mycket till liv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 vardagar: ...vaknar kl 7 går till skolan kl 8 och kommer hem kl 15 typ...spelar lite data eller ps2...va uppe till 23 eller 24 sen sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 verkar inte som ni har några kompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) verkar inte som ni har några kompisar... jo, men orka dom sitter också hemma o degar... Redigerad 17 maj, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 verkar inte som ni har några kompisar... jo då....men glömde skriva in de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 verkar inte som ni har några kompisar... har inte det heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 MOOOOOOooooooooooooooooooooooooooooBBBAAAAAAAAAAAAAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 har inte det heller :'( va inte han som gjort dom där tuffa bilderna kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 har inte det heller :'( stackars dig...varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 fråga inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag går till skolan om jag orkar, frukost hinner jag inte med, köper snus, går hem sover, vaknar kolla på simpsons. Spelar data går ut.. gör det som faller mig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts