GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Hultenius, om du är där så inte några av dina downloads, på GTA! T,ex. dom 3 guiderna som säger hur man ska trixa med mission.ini filerna och en guide om gta... Dom är från din förra sida på passagen! Kan du inte fixa, satt man kan ladda ner dom? Samma sak med den filen när man ska göra uppdrag till sin bana! Jag skulle vilja ha den! Nån som håller med mig och tycker att Hultenius borde lägga upp filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Hultenius, om du är där så inte några av dina downloads, på GTA! T,ex. dom 3 guiderna som säger hur man ska trixa med mission.ini filerna och en guide om gta... Dom är från din förra sida på passagen! Kan du inte fixa, satt man kan ladda ner dom? Samma sak med den filen när man ska göra uppdrag till sin bana! Jag skulle vilja ha den! Nån som håller med mig och tycker att Hultenius borde lägga upp filerna? alla håller väl med om att länkarna ska funka, men det är nog inte så lätt att hålla koll på alla sidor när dom stängs och när dom ändrar adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Nää... Faktiskt inte! Men dom här filerna kommer från hans gamla passagen hemsida!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Nu går det att ladda ner dom!! Gick in på http://hem.passagen.se/koffeh/filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Hultenius, om du är där så inte några av dina downloads, på GTA! T,ex. dom 3 guiderna som säger hur man ska trixa med mission.ini filerna och en guide om gta... Dom är från din förra sida på passagen! Kan du inte fixa, satt man kan ladda ner dom? Samma sak med den filen när man ska göra uppdrag till sin bana! Jag skulle vilja ha den! Nån som håller med mig och tycker att Hultenius borde lägga upp filerna? Jag tror inte man får "direkt-länka" till passagen längre. Det är därför länkarna inte fungerar men jag ska fixa det senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Okej! Bra! Men som jag sa! Klicka här och kolla vad man kan ladda ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts