eightball Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Var hittar man M60? Jag har testat vapen fusken men med fusken kan man ju inte få alla vapen! Många fattas ju! tex. Stubby shotgun M60 silver uzi (kommer inte ihåg vad den heter) mm. Så jag vill veta var man hittar M60. Det värkar vara gött ljud på den! edit: kan någon kanske märka ut det på kartan? (Vet inte vad husen/ställerna heter) Redigerad 17 maj, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) kör uppdrag... tor jag hade den i nåt Redigerad 17 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 stubby shotgun och "silver" uzin går visst att få..det finns tre st vapen fusk, har du verkligen testat alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 stubby shotgun och "silver" uzin går visst att få..det finns tre st vapen fusk, har du verkligen testat alla? jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 det e väl bara å köpa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 när du klarat alla uppdrag hos Phil finns m60 och köpa där men jag föredrag minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 när du klarat alla uppdrag hos Phil finns m60 och köpa där men jag föredrag minigun minigunen kan man få vid vercetti estate när man tagit många hp...vet inte hur många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 minigunen kan man få vid vercetti estate när man tagit många hp...vet inte hur många... De é 60 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 De é 60 stycken a det kanske det e...men den e bra när man ska röja militärer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 a det kanske det e...men den e bra när man ska röja militärer... då é nog minigun bättre, den har 500 skott istället för 100 och den é lika stark och den é bättre på långt avstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Man får en M60 på uppdraget: Phnom Penh '86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 då é nog minigun bättre, den har 500 skott istället för 100 och den é lika stark och den é bättre på långt avstånd. jag menade minigunen men jag skrev kanske inte så bra fattat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag menade minigunen men jag skrev kanske inte så bra fattat.... du skrev bra men de såg så fult ut när det stog"minigun är bra och röja millitärer" så kommer nänsta "prova minigun istället" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 du skrev bra men de såg så fult ut när det stog"minigun är bra och röja millitärer" så kommer nänsta "prova minigun istället" ja så kan det bli ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vid militärbasen vid flygplatsen finns det en i ett torn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vid militärbasen vid flygplatsen finns det en i ett torn gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja, när du går in i basen så är det det första tornet till vänster. Längst upp där finns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag menade minigunen men jag skrev kanske inte så bra fattat.... hmm, vette fan hur jag har tänkt där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts