Urachez Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 (redigerad) Maxar allting! 1600 x 1200 32 2 Ghz. 512 RAM. GeForce3 Ti 500 Hackade bara på 'The Job' när dom kastade in rökgranater! Annars flyter det hur fint som helst! Bättre än GTAIII i varje fall! Redigerad 25 januari, 2005 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 När jag spelar Vice City har jag som mest 20 FPS, när jag går omkring ligger FPS:n runt 15 och när jag kör bil brukar det sjunka ända ner till 5 FPS... :'( Men jag har vant mig, var likadant i GTA3 också. Jag skulle aldrig orka med att spela om jag hade så låga FPS... det ska som sagt vara 24 FPS eller mer för att spelet ska "flyta". Har du inte satt in ditt GeForce 4 MX än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Jag skulle aldrig orka med att spela om jag hade så låga FPS... det ska som sagt vara 24 FPS eller mer för att spelet ska "flyta". Har du inte satt in ditt GeForce 4 MX än? Jag har inte orkat lämna in datorn på service än (fläkten om nån kommer ihåg det), och jag måste få fläkten fixad innan jag öppnar chassit... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Ja har en 13giggare( måste köpa ny...) AMD XP 2000+ 256 ddr Ett Asus Motherboard å litte mer... åssso kör ja klockat...(stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 Jag har inte orkat lämna in datorn på service än (fläkten om nån kommer ihåg det), och jag måste få fläkten fixad innan jag öppnar chassit... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 (redigerad) Redigerad 14 juli, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melancholy Skrivet 14 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2003 jag har: XP 1900+ 256ram geforce 4 ti4200 flyter på bra även med högsta upplösningen 3:an funkade oxå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gummiboll Skrivet 15 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2003 Vad är det med era datorer? Jag kör med en Intel Pentium 3 800mhz, Geforce2 MX (32mb tror jag) och det flyter felfritt på 1024 x 864 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 16 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2003 Hur mycket ram har du då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gummiboll Skrivet 21 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2003 256mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtalover Skrivet 23 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2003 Vice City är nu släppt! Denna topic har därför öppnat! Skriv ner hur ni upplever spelet rent prestandamässigt. Glöm inte att skriva vad ni har för datordelar. Amd Duron 1200mhz 256mg ram Nvidia geforce 2 mx 440 (64mg) Det Flyter PÅ bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 3an fungerar inte på min dator... :'( ..man ser inte vad som står på menyn :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 3an fungerar inte på min dator... :'( ..man ser inte vad som står på menyn :'( Ladda ner den svenska XP-patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2003 när jag kör mitt vice city så tycker jag nästan att det är bättre på PS2:an... mycket bättre ! även om jag har på högsta... ehm... "långsikt" så ser man inte alls specielt långt... finns det nått sätt så att man ser längre ? alltså... bilarna dyker upp lite plötsligt.. och sådär... stör mig lite... så om ni kan komma med lite tips om hur jag får den på max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Hej! När jag kör mitt vice så hackar det i flera filmer! :'( Trots att min dator är en P4 2.4Ghz och 512 DDR-RAM med högsta upplösningen x16(ej 32 alltså!) Nån som vet vad som är fel? Kan man få fram FPS så att man vet hur mycket man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 hej.. jag har amd athlon 900mhz. geforce 4 mx 440 128 mb. 512 mb ram och vice city funkar på 1024*768 utan nått skit alls till en dag. När jag kör vc utan att köra något uppdrag går det hur bra som helst.. Men när jag ska köra ett uppdrag så börjar det lagga som in i h*lvete... Alla bilar försvinner (man ser bara folk sitta i luften och så laggar det as mycket) vet inte vad det är!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 hej.. jag har amd athlon 900mhz. geforce 4 mx 440 128 mb. 512 mb ram och vice city funkar på 1024*768 utan nått skit alls till en dag. När jag kör vc utan att köra något uppdrag går det hur bra som helst.. Men när jag ska köra ett uppdrag så börjar det lagga som in i h*lvete... Alla bilar försvinner (man ser bara folk sitta i luften och så laggar det as mycket) vet inte vad det är!!?? Nu har du skapat 3 topics om det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pronto Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag vet men jag råkade lägga in en på gta3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 ok detta e min dator: 801 mhz processor ramminne:384 graffe:geforce 2 mx 200 för mig flyter på rett så bra i upplösning 800"600.men förfan ner swat stormade banken i uppdraget "the job" med all rök och allt gud helt ospelbart men man fick dem endo behövde ju bara ett skott på dom.men om folk lest i buggar så vet dom redan om min tommys symptom.han drar oavbrutet på ett hackigt sett åt venster vilket gör det till ett helvete att svenga hoger i bilar,det går faktiskt inte måste anvenda husveggarna som studsveggar så jag får rekna med skador.man varvade endo vc utan problem men nu ner det e dags för mta gud va man kommer bli aegd.tror ni att han kommer sluta dra åt venster om man köper en processor 1.2 gig celeron?lr kan det bara va ett fabriksfel just på min skiva så att han drar åt venster.och om ni tror det så nej,det e inte tangentbordet,intrcykt knapp.för jag har köpt ett nytt tangentbord men han var lika sjuk som vanligt.suck.det förstör lite av spelglädjen för mig,så jag skulle vara tacksam om nån kunde svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2003 Cortez: Nej, det har inte med hur snabb din dator är! Om du har joystick eller liknande, dra ut joystickens sladd ur datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts