Karatemorfar Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 hur hackar man sig in i Spelet ??? Man kan ju göra det på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vetifan, jag har bara lyckats komma åt B: och kollat några bilder mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 yay farsan köpte spelet till mig i dag till pc trodde först att det inte skulle funka på min dator men det funkar perfekt inget lagg helt perfa! Jag tyckte att spelet var ass grymt! men liknar för mycket Max payne.. nån som vet om man kan modda i det? nå program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Man kan köra multiplayer på "ENTER THE MATRIX". Men jag vet inte om det går på pc ni kan prova. Så här gör man: Man går till "hack" tar ett "Save game" sen så skriver man cheat.exe sen ska skriva chreat D5C55D1E. Redigerad 25 juni, 2003 av MEJMEJMEJ GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 (redigerad) Jag har hört att det är ganska dåligt men jag har inte spelat det själv. E det bra eller? Edit: Det verkar ju skitgrymt! Redigerad 25 juni, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det är inte så roligt nu tycker jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har hört att det är ganska dåligt men jag har inte spelat det själv. E det bra eller? Edit: Det verkar ju skitgrymt! Det är ungefär som "Mortal Kombat" eller nåt annat sånt fighting spel man är olika karaktärer där en i riktiga spelet som till exempel Agent Smith och Morpheus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag har hört att det är ganska dåligt men jag har inte spelat det själv. E det bra eller? Edit: Det verkar ju skitgrymt! Jag tycker det var rätt så roligt inget överdrivet, ett tips ladda ner Kung fu moden till Max payne om du nu har de, så är du 70% i från vad Enter the matrix är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Ska nog fixa det nån gång om det är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ni testat att bryta nacken på vakterna i slow motion...det är svin grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Har ni testat att bryta nacken på vakterna i slow motion...det är svin grymmt ja, men det är coolast att springa på väggarna tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Nää det colaste är när bilarna slås(I multiplayer!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag tycker själv Enter the Matrix var en klar besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag tycker själv Enter the Matrix var en klar besvikelse. Värför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det ända felet i spelet är att man springer konstigt (om man kollar på armarna) men annars älskar jag spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Värför? Du kan läsa min recension på Playzet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts