vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Det tar hårt att inte komma kunna köpa Twin Snakes :'( , man har ju inte GC :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Det tar hårt att inte komma kunna köpa Twin Snakes :'( , man har ju inte GC :'( Jag har inte heller GC... så jag måste köpa en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag med.. ska gå och köpa en imorn.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag med.. ska gå och köpa en imorn.. :'( , det är väl inte sorgligt, du får ju en ny konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 , det är väl inte sorgligt, du får ju en ny konsol Jo... det är ganska sorgligt... :'( Det är ju dyrt Men, som du säger, man får ju en ny konsol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 köp inte GC då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 köp inte GC då Du fattar inte Vigge jag är helt beroende av MGS det är som en DROG... kroppen tvingar mig att kuta ner till närmaste spel butik. :'( ( Help me) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ska lungt köpa det förhands boka också. har ni set gamespot filmen, den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 ska lungt köpa det förhands boka också. har ni set gamespot filmen, den är bra Menar du trailen? Kan du länka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Du fattar inte Vigge jag är helt beroende av MGS det är som en DROG... kroppen tvingar mig att kuta ner till närmaste spel butik. :'( ( Help me) Jepp... jag måste också ha alla MGS spel! Men ska du köpa GC nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jepp... jag måste också ha alla MGS spel! Men ska du köpa GC nu? Ja... jag har inget annat val... :'( dom stänger 20:00 bäst att jag skyndar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja... jag har inget annat val... :'( dom stänger 20:00 bäst att jag skyndar mig.. Men du kan ju köpa det när Twin Snakes släpps... det tänker jag göra Det släpps i december Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) Nej jag vill känna mig säker på att jag får en GC. :"> Redigerad 18 maj, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Nej jag vill känna mig säker på att jag får en GC. :"> Ta't lugnt... du får nog tag i en GC ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ta't lugnt... du får nog tag i en GC ska du se Nej.. så är det inte.. dom säljer knappt GC här :'( ..(Har ringt och bokat en nu!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Fan va coolt om nya MGS kommer att se ut så där Men det ser ju inte särskilt likt de andra spelen, nu är det ju inget "Tactical Espionage Action" längre, iaf inte vad det ser ut som.... Edit: Efter att ha kollat på alla bilder så ser man ju att det fortfarande är ett TEA spel Det kanske är jag som är lite för "way to go" när det gäller grafikutvecklingen men jag tycker att mgs3 har rätt kass grafik för 2004, många spel som släpps snart ser ut så där tixempel Deus Ex: Invisible War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag ska in te köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Hade lugnt öpt det om jag haft GC.... :'( MGS är ett att de bästa spel som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Menar du trailen? Kan du länka den? ok då trailen. vet inte om den går att ladda ner från gamespot ska kolla. min kompis hade den (så cool) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 nu var det inge mer snack i den här tråden längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts