Danne Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hej! Är det någon som ska köpa det nya MGS spelet fast det kommer nästa år. Men jag ska det jag har hittat bilder och annat om det det är skit coolt! Man kommer att var i skogen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 kommer nog inte nästa år med tanke på hur lång tid konami toh på sig att göra de övriga MGS spelen. Svårt att säga hur det är nu, det är väl inte ens i alfa-stadie än? Köper det när det kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hej! Är det någon som ska köpa det nya MGS spelet fast det kommer nästa år. Men jag ska det jag har hittat bilder och annat om det det är skit coolt! Man kommer att var i djungeln! jag såg det i aftonbladet!!!! lite fett! fast i Super Play står det att det är Online!!!! och vart hitta du bilderna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag är medlem på superplay så jag går in på mgs toptic och där brukar det finnas länkar. Jag har sätt en video den... den... DEN är COOL!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js...20Snake%20Eater http://www.gamers.com/game/1365062/media gå in på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Fan va coolt om nya MGS kommer att se ut så där Men det ser ju inte särskilt likt de andra spelen, nu är det ju inget "Tactical Espionage Action" längre, iaf inte vad det ser ut som.... Edit: Efter att ha kollat på alla bilder så ser man ju att det fortfarande är ett TEA spel Redigerad 17 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 kolla på videonas dom är coolare videos säger mer en 1000 bilder... LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 kolla på videonas dom är coolare videos säger mer en 1000 bilder... LOL! vart laddar man hem den då? den första länken funka inte för mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Vad konstigt det är den första man kan se videos jag har ju tittat på dom bara för 1 min sen ända nackdelen med den adressen är att man måste vara medlem så man får bara se tre st sen måste man vänta en dag för att se resten. Det kostar att vaar medlem... Redigerad 17 maj, 2003 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 funkade nu, laddar hem tre stycken just nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 F**n va ballt! älskar MGS spelen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) JAG MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄLSKAR SPELE(N)T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerad 17 maj, 2003 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 De är färdigladdade nu så jag ska kolla på dom nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 fan va bajsigt namn på ett spel: orm ätare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 men huvudpersonens kodnamn är ju snake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 äter han sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 nej, har ingen aning om varför den heter så filmen Grand Theft Snake var ju skön ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 På en av videon så äter han en orm i skogen jag har en video som är ca 11 min lång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 (redigerad) Jag ska lätt köpa det!!! Jag ska köpa alla MGS spel!!! Till och med Twin Snakes som blir exklusivt Men jag hoppas att dom byter namn på det... Snake Eater Förresten har ni sett trailern till Twin Snakes? Här Redigerad 18 maj, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja jag har sätt den men jag har inge gamecube men jag hatar det som dom gör på slutet. När dom snackar om skaparna om spelet eller vad det var! FAN vad irriterande det var det förstörde hella videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts