Mawe Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Är det någon som har skaffat sig VC till på pc än? jag ska nog göra det snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Är det någon som har skaffat sig VC till på pc än? jag ska nog göra det snart... självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 det är den amerikanska versionen då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 det är den amerikanska versionen då?! kommer det komma på svenska eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag fick mitt av min faster från amerika! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 kommer det komma på svenska eller ? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 kommer det komma på svenska eller ? hahaa...många tror också att om man köper VICE CITY i finland så står det på finska va tokigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 nej, har det inte, men jag kanske ska köpa det, blir lite sugen på det även om jag har det på ps2..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts