_Larzon_ Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 jag undrar om det finns något fusk som gör så man kommer till bana 2, jag orkar nämligen inte göra alla uppdrag... snälla hör av er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Nej det gör det inte (vad jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 jag undrar om det finns något fusk som gör så man kommer till bana 2, jag orkar nämligen inte göra alla uppdrag... snälla hör av er! Nej det finns det säkerligen inte... tro mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 jag undrar om det finns något fusk som gör så man kommer till bana 2, jag orkar nämligen inte göra alla uppdrag... snälla hör av er! Varför skaffade du GTA3 om du bara vill fuska dig igenom spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Det finns en kod! Flygkoden! Skriv in den och flyg över bron! Du kan klara till bana 3, om du har en snabb bil! AS-snabb! Jag vet också hur man kan komma till tredje banan! Men nää... Man ska inte fuska! När man har gjort uppdragen och så, finns det inget nytt på nästa bana! Jag varnar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 jag undrar om det finns något fusk som gör så man kommer till bana 2, jag orkar nämligen inte göra alla uppdrag... snälla hör av er! kör du på pc eller ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts