STATUS Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Någon som vet var man kan få tag i fusk til VC på PC? Fick spelet igår, men säger inte hur för då blir bara folk här arga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 har du fått det fusk!!!! fusk till vc finns på www.cheatplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 smarta killar (not) det finns ju vc fusk på gtasajten!!! läser ni inte nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Till Bartman: Tack ska kolla där. Ja jag har det och jag kan säga att de tär FAN så mycket bättre på PC än PS2. Det ända som är bra med ps2 är att man kan sitta i soffan. Mer är det inte. TACK igen. Och till GTA3_PLAYER Nä jag är väldigt sällan inne här nu och kollar. Så tyvärr har jag inte läst dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts