Tigern Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag får SPEL!!!!!!!!! Jag kommer börja klättra på väggarna snart om jag inte får Vice City snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Det du skriver kallas SPAM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Det du skriver kallas SPAM!!! sluta va så jäva petig... (gäller även många andra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 sluta va så jäva petig... (gäller även många andra) vadå tycker ni jag är petig, och hur vet du att andra tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) jag tycker inte du e petig... jag sa det till alla... att det inte behöver spela så stor roll om nån postar en sån här post... (blev lite krångligt, hoppas ni förstår) Redigerad 17 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag tycker inte du e petig... jag sa det till alla... att det inte behöver spela så stor roll om nån postar en sån här post... (blev lite krångligt, hoppas ni förstår) Jaja jag kan va lite konstig men bry er inte då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 menade fortfarande inte dig (bara) ... bara att du hade oturen att jag skulle komentera just din post... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag får SPEL!!!!!!!!! Jag kommer börja klättra på väggarna snart om jag inte får Vice City snart! OJoj oj ... hoppas du inte klättrar på mina väggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Vice City är snart passé. Har haft det mer än ett halvår. Men det är ändå världens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Vice City är snart passé. Har haft det mer än ett halvår. Men det är ändå världens bästa spel! Spelar du det mycket fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Jag får SPEL!!!!!!!!! Jag kommer börja klättra på väggarna snart om jag inte får Vice City snart! Känner det samma, jag försöker glömma det genom att arbeta på GTAsajten, funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts