maik Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 har köpt the sims (är på väg)vad gör man i spelet och är den värd pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 dumhuve... man har tråkigt med gubbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 dumhuve... man har tråkigt med gubbar fan vad taskig du har blivit då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 dumhuve... man har tråkigt med gubbar det där var väll inte så trevligt sakt... SKÄRPNING! bara för att du inte gillar det där spelet så behöver du inte kalla nån dumhuve! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag ska inte föpa det på PS2. The sims hör till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 SKOJA det är väldigt "o-PS2-igt" om man ska ha det så ska man ha det till PC! visserligen finns det bättre grafik i PS2an men, nej det känns helt fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Det är inte värt pegarna. Och är nog svårt att spela på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Ett råd till alla fjortisar där ute, KÖP INTE THE SIMS! NI SLÖSAR BARA ERA PENGAR PÅ SKIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Fjortisar? Wild det är nog inte så många f:ar som spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Fjortisar? Wild det är nog inte så många f:ar som spelar det. jo, nästan alla tjejerna i min klass spelar det, och dom är fjortisar fjortisar är det som köper alla exspansions till det inse vad spelet gå ut på! att leka i ett dockskåp! hur fjortis aktikgt är inte det Redigerad 17 maj, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jo, nästan alla tjejerna i min klass spelar det, och dom är fjortisar fjortisar är det som köper alla exspansions till det inse vad spelet gå ut på! att leka i ett dockskåp! hur fjortis aktiktigt är inte det inte ett dugg fjortis aktikgt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 The Sims är ju kung! de är ju svinkul att sätta eld på huset och att bygga väggar runt en granne som kommer och hälsar på så får jäveln ligga där och pissa på sig och sånt! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag har funderingar på att köpa det ! och jag är fan ingen fjortis ! man undrar ju om alla so manvänder ordet vet vad det är ! (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 The Sims är ju kung! de är ju svinkul att sätta eld på huset och att bygga väggar runt en granne som kommer och hälsar på så får jäveln ligga där och pissa på sig och sånt! hahaha hehe jag brukar ta björn fällar över hela stället och skjuta av en raket inom hus sen ska hela famlijen va inne där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 neeeeeeeeeeeeh det e fööööööööör jobbigt att styra med nån jävla kontroll det e musen och tangentbordet som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts