Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Någon som har det och vill spela? Alltså nätverksspel... det kvittar om det är 1:an eller 2:an... men är det nån som vill? Jag har försökt med nån annan men det är omöjligt att hitta en server... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Någon som har det och vill spela? Alltså nätverksspel... det kvittar om det är 1:an eller 2:an... men är det nån som vill? Jag har försökt med nån annan men det är omöjligt att hitta en server... jag vill nog bara säga att det är det tråkigaste spelet jag har kört nån gång, det är iaf vad jag tycker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 jaha suck... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Men om du tycker det kan väl du säga det nån annanstans, jag frågade hur många som ville spela, inte hur många som tyckte det sög Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 ok förlåt, men jag tror inte det är så många som vill köra det, men nu ger vi upp diskutionen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Så synd, jag som gillar det Men jag får väl hitta på nåt annat... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag ställer gärna upp på multiplayer spel i pickup express 2. Det som är synd med pickup express 2 är att de var tvungna att finansiera utgifterna med reklam, själva idén till spelet är bra. Grafik nja, men musiken är soft. När kan du spela? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 När kan du spela? När som helst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 det var visst nån som ville spela, och arvid har du lust med lite gta2 nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag ställer gärna upp på multiplayer spel i pickup express 2. Det som är synd med pickup express 2 är att de var tvungna att finansiera utgifterna med reklam, själva idén till spelet är bra. Grafik nja, men musiken är soft. När kan du spela? Kan du kanske spela lite redan idag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Kan du kanske spela lite redan idag? Använd PM istället så blir det nog lättare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 det har du nog rätt i ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad gör man på spelet? köper man llr ladda netr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad gör man på spelet? köper man llr ladda netr? Men snälla du... *report* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Vad gör man på spelet? köper man llr ladda netr? MEN NOOB! Dra helst inte upp gamla trådar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts