Pollmannen Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Var får du tillgång till internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hemma såklart, men också skolan vilket är anledningen till att jag sticker så tidigt till skolan (7.37) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 hemma, men ibland i skolan, men jag kollar aldrig GTASajten då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hemma mest, men överallt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 alla alternativen, men röstade på hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 hemma och i skolan...kollar alltid forumet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ipentagon ! fast jag gillar ju inte usa så mycket så jag brukar kolla hemma mest ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag sitter nog mest hemma när jag surfar Innan när jag inte hade Internet typ 4 år sen, så satt jag på biblioteket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Det här var en j*vligt dum poll. Man kunde ju räkna ut det rätt lätt, man e inte aktiv medlem på ett forum om man inte är medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts