Tigern Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 i vilken stad uppspelar sej ghost town då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 i vilken stad uppspelar sej ghost town då?? Liberty City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Det utspelar sig inte i te x manhattan osv. Bara influerat (stavning)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 näää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag trodde Portland var Brocklyn.... Sedan har jag hört en som sa att Shoreside Vale var Queens... Shoreside Vale är väl den rika delen i GTA3 (eller den näst rikaste)? Och Queens är ju en av dom skitigaste städerna i hela USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Shoreside Vale är väl den rika delen i GTA3 (eller den näst rikaste)? Och Queens är ju en av dom skitigaste städerna i hela USA! Hmm...Jag har fått för mig att Queens är åtminstone en medelmåttig statsdel? Brocklyn har jag alltid räknat som den fattiga delen...Sedan om Queens är Shoreside Vale vet inte jag, men det var en som sa det till mig en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rlle Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 gta3=liberty city vice city=vice city nästa gta=troligen san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Shoreside Vale är väl den rika delen i GTA3 (eller den näst rikaste)? Och Queens är ju en av dom skitigaste städerna i hela USA! Hmm...Jag har fått för mig att Queens är åtminstone en medelmåttig statsdel? Brocklyn har jag alltid räknat som den fattiga delen...Sedan om Queens är Shoreside Vale vet inte jag, men det var en som sa det till mig en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jo det håller jag med om, men om porschen(comet) i vice city skulle heta porsche så skullle dom behöva ha massa rättigheter från porsche, va tvungna och betala porsche en vis summa osv! Och det skulle kunna bli ett par miljoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirnilsson Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 hur kommer jag till den ön man kan se från bron man startar på???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts