colonel cortez Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 new york Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 new york nja, de é väl delar Portland, New York och typ Shoreside Vale, Los Angeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 LOOOOOL! Portland är New Jersey, Staunton e Manhattan och SSV e Staten island eller Long island... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 LOOOOOL! Portland är New Jersey, Staunton e Manhattan och SSV e Staten island eller Long island... men jag tänkte att de va Los Angeles efter som de é en massa lyxhus o de ser ut som de é ett varmare klimat där och att flyplatsen på ssv é väldigt lik den i L.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 men jag tänkte att de va Los Angeles efter som de é en massa lyxhus o de ser ut som de é ett varmare klimat där och att flyplatsen på ssv é väldigt lik den i L.A e flygplatsen de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 e flygplatsen de? Den där saken é ju ganska lik den i gta3 Dom har väl troligen tagit formen från den när dom gjorde den i gta3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Den där saken é ju ganska lik den i gta3 Dom har väl troligen tagit formen från den när dom gjorde den i gta3... vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 vad tror du? jag tror de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Den där saken é ju ganska lik den i gta3 Dom har väl troligen tagit formen från den när dom gjorde den i gta3... Liberty City ska egentligen vara en kopia av New York City men jag fattar inte varför flygplatsen liknar LAX (Los Angeles Flygplats). Egentligen så är man ju inte hundra på att spelskaparna gör en exakt stad som liknar New York utan gör de bästa sakerna som t.ex. LAX. arma[N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Dom har ju bara byggt upp en fantasi stad, spelet skulle nog bli för realstiskt om det uttspelade sig i en riktig stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 >_ det är dåligt att inte sakerna heter det dom är t.e.x "taxi/police car" = ford. o.s.v det är så hiiimmllaa dåligt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jo det håller jag med om, men om porschen(comet) i vice city skulle heta porsche så skullle dom behöva ha massa rättigheter från porsche, va tvungna och betala porsche en vis summa osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nattsork Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Dom har ju bara byggt upp en fantasi stad, spelet skulle nog bli för realstiskt om det uttspelade sig i en riktig stad inse hur stort gta3 och VC skulle bli ifall den var exakta kopior av sina förebildsstäder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 LOOOOOL! Portland är New Jersey, Staunton e Manhattan och SSV e Staten island eller Long island... inte riktigt ,Portland är Staten Island eller Long island, Staunton Island är Manhattan , SSV är New Jersey... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Jag trodde Portland var Brocklyn.... Sedan har jag hört en som sa att Shoreside Vale var Queens... >_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Portland är Brooklyn (Bronx ? ) Staunton Island är Manhattan och Shoreside Vale ska föreställa Jersey City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag trodde Portland var Brocklyn.... Sedan har jag hört en som sa att Shoreside Vale var Queens... en sak är säker..Shoreside Vale kan knappast vara Queens..fast nu blev jag lite osäker ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jo det håller jag med om, men om porschen(comet) i vice city skulle heta porsche så skullle dom behöva ha massa rättigheter från porsche, va tvungna och betala porsche en vis summa osv! Tvärtom, de skulle få en j*vla massa pengar av företag för att använda deras namn i spelet. Hört talas om produktplacering..? Men de kanske inte vill binda upp sig med alltför många avtal..?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tvärtom, de skulle få en j*vla massa pengar av företag för att använda deras namn i spelet. Hört talas om produktplacering..? Men de kanske inte vill binda upp sig med alltför många avtal..?! Det funkar åt båda hållen så att säga, Vill vi att våran produkt ska synas/förknippas med, i ett extremt våldspel som spelas av fjortisar som knappast har råd med en porsche? Rockstar skulle vara tvungna att betala för rättigheterna att använda porsche i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts