FeNg_ Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) e det nogon som kan berätta hur man gör en backup??? jag ska byta ut mananan mot en mini coper Redigerad 16 maj, 2003 av FeNg_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) e det nogon som kan berätta hur man gör en backup??? jag ska byta ut mananan mot en mini coper de é bara att kopiera filerna du ska ersätta *edit och klistra in nån annan stans förståss... Redigerad 16 maj, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 de é bara att kopiera filerna du ska ersätta *edit och klistra in nån annan stans förståss... skyst tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 skyst tack för hjälpen ta hela mappen istälet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ta hela mappen istälet... jo, lr varför inte hela hårddisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 hahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jo, lr varför inte hela hårddisken varför inte...men om man ska modda så är det bäst å ta hela mappen i iställett för en fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 varför inte...men om man ska modda så är det bäst å ta hela mappen i iställett för en fil... jo, de é sant när jag moddade i gta3 förrut så gjorde jag back up på den fil jag skulle leka me, sen när jag ersatte den me min back up så vill inte mitt gta3 starta så jag fick installera om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jo, de é sant när jag moddade i gta3 förrut så gjorde jag back up på den fil jag skulle leka me, sen när jag ersatte den me min back up så vill inte mitt gta3 starta så jag fick installera om... så kan det gå ibland... hoppas det gick bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Jag har en backup på hela GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Jag har en backup på hela GTA3. jag me...när det funkar bra...nu funkar det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts