kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Jag är uhm, typ halvsvensk, halvryss.. och så ungefär en tredjedel amerikan .. Jag älskar Sverige... Jag är född här..Jag blir stolt när jag här nationalsången.. Och jag tycker att det är helt rätt att vara stolt över sitt land! Men det är lite skillnad om man går omkring med en T-shirt med en svensk flagga och så texten "Pluton Svea" framför Mitt problem är bara vem jag ska hålla på i hockeymatcherna sverige så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 ok visst, smaken e som baken.. själv älskar jag inget land....bryr mig mest om att man mår bra...men om jag hade möjligheten att flytta så skulle jag det...sverige är så fult kan ni banna den här killen, han skriver att Svea rike är fult!! IDIOT!! vi har de finaste landet i världen, tycker du inte om ditt land får du fan ta och fra här ifrån ingen vill ha dig!! va stolt för att du bor här i stället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 kan ni banna den här killen, han skriver att Svea rike är fult!! IDIOT!! vi har de finaste landet i världen, tycker du inte om ditt land får du fan ta och fra här ifrån ingen vill ha dig!! va stolt för att du bor här i stället!! Banna en av GTASajten's duktigaste skinner på grund av att han tycker ett land är fult? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Banna en av GTASajten's duktigaste skinner på grund av att han tycker ett land är fult? han är inte speciell för att han är bra skinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suna Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är inte lätt att vara nationalist När man ständigt blir kallad rasist Inget ont jag er andra gör Jag älskar mitt fosterland tills jag dör Du får det att låta som ett brott Men jag är bara stolt över arvet jag fått Sopa först framför din egen dörr Det är väl inte fel att jag hyllar hjältar från förr Vad du än säger om mig Kommer jag inte hata dig Jag är nationalist Inte någon rasist Jag är inte som du och hatar annat folk Nej jag älskar mitt land, och det gör jag stolt Jag älskar svenska fanan gul och blå Snälla, lyssna och försök förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Det är inte lätt att vara nationalist När man ständigt blir kallad rasist Inget ont jag er andra gör Jag älskar mitt fosterland tills jag dör Du får det att låta som ett brott Men jag är bara stolt över arvet jag fått Sopa först framför din egen dörr Det är väl inte fel att jag hyllar hjältar från förr Vad du än säger om mig Kommer jag inte hata dig Jag är nationalist Inte någon rasist Jag är inte som du och hatar annat folk Nej jag älskar mitt land, och det gör jag stolt Jag älskar svenska fanan gul och blå Snälla, lyssna och försök förstå Fint.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 Det är inte lätt att vara nationalist När man ständigt blir kallad rasist Inget ont jag er andra gör Jag älskar mitt fosterland tills jag dör Du får det att låta som ett brott Men jag är bara stolt över arvet jag fått Sopa först framför din egen dörr Det är väl inte fel att jag hyllar hjältar från förr Vad du än säger om mig Kommer jag inte hata dig Jag är nationalist Inte någon rasist Jag är inte som du och hatar annat folk Nej jag älskar mitt land, och det gör jag stolt Jag älskar svenska fanan gul och blå Snälla, lyssna och försök förstå Det är så man blir tårögd!! :'( :'( StellHell drar på Ultima Thule - Balladen till sverige och vrider upp volymen till max!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 börjar grina som fan nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 sveriges nationsång är som sverige bara för att några invandrare kommer till sverige ska dom ändra hella sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 börjar grina som fan nu :'( jag me, när någon tar upp en sån gammal topic :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Haha! Ord kariya! Ni vet vad vi har sagt om sånt här! SKAPA NYA ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Haha! Ord kariya! Ni vet vad vi har sagt om sånt här! SKAPA NYA ffs! Rest in Peace "Rastist??? mot vem???" .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Det är så man blir tårögd!! :'( :'( StellHell drar på Ultima Thule - Balladen till sverige och vrider upp volymen till max!! den va fin. drar på Ultima Thule - fäderneslandet och änglamark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts