Weener Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Snälla hjälp mig jag har försökt massor av gånger och det är as svårt. Jag har pc verisionen (förlåt) Snälla hjälp annar skommer jag bara paja mer grejer när jag blir arg. Något bra tips hur man klarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 é de de där uppdraget när man ska köra mot den där tönten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Sök på "The driver" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Har klarat det nu. Har fastnat på The Job istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Jag har sagt det förr, men jag säger det igen; varför tycker alla "The Driver" är så svårt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 the job är rätt så enkelt...det är iaf. lätt att komma afrån poliserna...skriv VAd du du vill ha hjälp med så hjälper jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 skut sönder töntens däck.. angående the jobb så föreslår jag att du dödar alla swat snubbar sedan tar du taxin, du får 30 000 för det missionet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag har sagt det förr, men jag säger det igen; varför tycker alla "The Driver" är så svårt??? ja du, jag tyckte de inte va speciellt svårt, klara de på tredje försöket tror jag, de é ju bara att köra på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts