Concorde88 Skrivet 11 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2002 Det ligger en massa godbitar uppe på taket på ´Liberty Pharmaceutical´ har jag sett. Dem vill jag ha... men jag kommer inte upp Jag har försökt att hoppa från järnvägen ovanför men det har gått åt pipan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 11 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2002 ok, glöm det... man skulle ju hoppa från tågrälsen märkte jag till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 12 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 Vad fan... nu har jag hittat ett eleverat paket igen :-( Hur kommer man upp på taket på sjukhuset på ö nummer 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rohzcak Skrivet 12 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2002 Ta en av ambulanserna, kör fram den så att den står mot väggen. Sen är det bara att hoppa upp på biltaket via motorhuven och sedan till taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts