the fan of gta Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hejsan allihopa!!!!!!!!!!! Jag undrar hur man gör sin egen mod tex en bil??? Vilka program finns? (:!!! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) http://www.gtasajten-storage.com/gta3/file...odeler_v107.zip du menar gta3 va? Redigerad 16 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hejsan allihopa!!!!!!!!!!! Jag undrar hur man gör sin egen mod tex en bil??? Vilka program finns? (:!!! (:!!! (:!!! det besta e zmodeler, tcker ja i alla fall men det är svårt att lära sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 det var det jag länkade till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the fan of gta Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 ja jag menade gta3 Jag håller på att ladda ner z-modeler tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 det besta e zmodeler, tcker ja i alla fall men det är svårt att lära sig ZMODELER e inte bäst. Bara att det e gratis. Jag tror 3D studio Max e bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crockett Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 nåt progg till vice city då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Använd anteckningar Jag gjorde betan till Blaque City med det Ladda ner Blaque City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Använd anteckningar Jag gjorde betan till Blaque City med det Ladda ner Blaque City lycka till att göra en bil i anteckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 lycka till att göra en bil i anteckningar det kanske går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Använd anteckningar Jag gjorde betan till Blaque City med det Ladda ner Blaque City om du bara ändrat färgerna på bilarna så é de bara skriva in saker i carcols.dat, där é ju ju typ en guide i filen också, vilken kod för vilken färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 om du bara ändrat färgerna på bilarna så é de bara skriva in saker i carcols.dat, där é ju ju typ en guide i filen också, vilken kod för vilken färg det där är bara betan på min och skribbs mod, har du läst storyn. Läs här PS jag kallar den inte mod än. Kallar den skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Mwohhahaha, nu ska jag allt sätta mig o modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Tips!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Har du några idéer än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 27 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2003 Har du några idéer än ? Mjo, vill bara lära mig hur man gör föremål . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts