DYos Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 bara så ni vet så kommer kanal 5 börja visa Miami Vice snart, kommer inte ihåg exakt när, men jag tror det är någon kväll nu i helgen 17/18:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 bara så ni vet så kommer kanal 5 börja visa Miami Vice snart, kommer inte ihåg exakt när, men jag tror det är någon kväll nu i helgen 17/18:e. jo, såg reklamen förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Filmen är på kanal 5 fredagen den 23 maj alltså nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Filmen? det är en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Filmen? det är en serie ok visste inte det men läste nu på kanal5 att det är 70 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 ok visste inte det men läste nu på kanal5 att det är 70 avsnitt. några gick i oktober förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vad är "Miami vice" för nån serie vilken genre(Det rimmar)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vad är "Miami vice" för nån serie vilken genre(Det rimmar)... den ska väll bygga på vice city eftersom den heter MIAMI VICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 den ska väll bygga på vice city eftersom den heter MIAMI VICE eller så kan det ju vara så att det är tvärt om (:!!! (litet lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Ja.. det är en serie från 80-talet.. den börjar den 23/5 kl 21.00 lite allmän fakta: Amerikansk actiondramaserie från 1980-talet. Miami-detektiverna Sonny Crockett och Ricardo Tubbs bekämpar droghandlare och andra grova brottslingar i Florida, utan att ens skrynkla sina flashiga märkeskläder. Del 1 av 70. Miami-polisen Sonny Crockett måste motvilligt samarbeta med nykomlingen Ricardo Tubbs från New York för att lösa flera mord som kopplas till en knarkkung från Colombia. Gästskådespelare: Jimmy Smits. I rollerna: Don Johnson, Philip Michael Thomas, Edward James Olmos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 den verkar grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Ja.. det är en serie från 80-talet.. den börjar den 23/5 kl 21.00 lite allmän fakta: Amerikansk actiondramaserie från 1980-talet. Miami-detektiverna Sonny Crockett och Ricardo Tubbs bekämpar droghandlare och andra grova brottslingar i Florida, utan att ens skrynkla sina flashiga märkeskläder. Del 1 av 70. Miami-polisen Sonny Crockett måste motvilligt samarbeta med nykomlingen Ricardo Tubbs från New York för att lösa flera mord som kopplas till en knarkkung från Colombia. Gästskådespelare: Jimmy Smits. I rollerna: Don Johnson, Philip Michael Thomas, Edward James Olmos. Önskar jag hadde kanal 5!!!! :'( Redigerad 17 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det är ju typ en miami dag på fredag den 23 maj. kan man säga... gta: vice city släpps och serien miami vice börjar. jag tror att det är c.s.i miami också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 det är ju typ en miami dag på fredag den 23 maj. kan man säga... gta: vice city släpps och serien miami vice börjar. jag tror att det är c.s.i miami också. Nej sissta CSI Miami var i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ladda ner låten till Miami Vice här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 jag har en liten kul grej om Miami Vice. En liten Flash film nån som vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Sorry att jag missade detta :"> Nu när jag inte får Vice City till fredag funderar jag att kolla på TV istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Ska nog ta och kolla på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 22 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2003 Vart är flash filmen ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts