Hultenius Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det verkar som att releasen av Invision Power Board 1.2 kommer allt närmare, kanske inom några få veckor. Vad är nytt då? Antagligen en massa saker men detta är vad Matt (IBF) pekar på: Invision Power Board 1.2 enhances and refines many of the existing features and adds a new suite of tools designed to make the administrators job easier with finite banning and suspension, email logs and the warning system. Moderators will find the new multi-moderation feature very helpful in managing a lot of topics without having to repeat the same tasks. The board user will find the revamped messenger easier to use and the user control panel more refined. Vi ska nog vara glada för att denna version är gratis, i framtiden måste man troligtvis betala för att använda Invision Board Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det verkar som att releasen av Invision Power Board 1.2 kommer allt närmare, kanske inom några få veckor. Vad är nytt då? Antagligen en massa saker men detta är vad Matt (IBF) pekar på: Vi ska nog vara glada för att denna version är gratis, i framtiden måste man troligtvis betala för att använda Invision Board det är dumt om man måste betala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det verkar som att releasen av Invision Power Board 1.2 kommer allt närmare, kanske inom några få veckor. Vad är nytt då? Antagligen en massa saker men detta är vad Matt (IBF) pekar på: Vi ska nog vara glada för att denna version är gratis, i framtiden måste man troligtvis betala för att använda Invision Board då skaffar vi nått annat om det börjar kosta pengar..eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 då skaffar vi nått annat om det börjar kosta pengar..eller?? vilket då typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Burning board är ett bra forum...också ikonboard ( ) och PHPbb är hyfsat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 IPB har bäst funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 IPB är bäst! Det är värt att betala för! Ikonboard är sämst! Så fort man har över 10 besökare börjar hela servern bli ostadig. Ta exemplet med GTAForums.com, de kör forumet på en egen server och trots det så är forumet skitsegt och riktigt ostabilt. De har dock 100 medlemmar inne hela tiden men det ska ändå inte va så segt om man har en hel ledig server för det. Nä, PHPbb är nog det närmsta man kan komma IBF i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 phpBB är nog bäst vad jag tycker, men jag har ju inte testad Invisions så jag vet inte hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Detta är Invision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 phpBB är nog bäst vad jag tycker, men jag har ju inte testad Invisions så jag vet inte hur det är lol (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 phpBB är nog bäst vad jag tycker, men jag har ju inte testad Invisions så jag vet inte hur det är haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 vilket då typ? PHPbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 PHPbb hur ser det ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 http://www.turboperformanceclub.com/phpbb/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 http://www.turboperformanceclub.com/phpbb/ ser det ut som det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag tycker phpBB ser så trist ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag tycker phpBB ser så trist ut! w0rd! Wannabe Invision! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 jag tror att phpbb startade före... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag tycker phpBB ser så trist ut! man kan byta skinns... saab lover: japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 man kan byta skinns... saab lover: japp... ser trist ut...detta e roligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts