RyZsen Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hum ok jag stängde nyss ner vice city efter jag hade klarat det. Lite för snålt tycker jag då. Det borde varit mycket mer missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hum ok jag stängde nyss ner vice city efter jag hade klarat det. Lite för snålt tycker jag då. Det borde varit mycket mer missions. jo, kanske...men gör sidouppdragen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vice City ska man inte spela för att bara klara spelet så snabbt som möjligt. Man ska njuta av det och känna på den riktiga känslan av frihet och inte vara så bunden av uppdragen. Innan man verkligen kan känna sig nöjd måste man ha fått 100% på statistiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 jojo men det borde ju varit mer uppdrag innan man fick se vilka som gjorde det i en kvart.. har gjort dem flesta sidouppdrag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Hultenius jojo men det var ändå för lite uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurkmarmelad Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 RyZsen... klarade du det med koder eller utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vice City ska man inte spela för att bara klara spelet så snabbt som möjligt. Man ska njuta av det och känna på den riktiga känslan av frihet och inte vara så bunden av uppdragen. Innan man verkligen kan känna sig nöjd måste man ha fått 100% på statistiken. Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Håller med hultan, tänk dig; det kommer kanske inte dina barn uppleva! Men jag tycker det var lite snål vill ha ett smäll fet gta med massa uppdrag..Jag klar mitt Gta vc på en natt... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Håller med hultan, tänk dig; det kommer kanske inte dina barn uppleva! Men jag tycker det var lite snål vill ha ett smäll fet gta med massa uppdrag..Jag klar mitt Gta vc på en natt... :'( nått för den svensak historien då alltså ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 RyZsen... klarade du det med koder eller utan??? utan såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Håller med hultan, tänk dig; det kommer kanske inte dina barn uppleva! Men jag tycker det var lite snål vill ha ett smäll fet gta med massa uppdrag..Jag klar mitt Gta vc på en natt... :'( Du kan inte ha klarat VC på en natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts