R2D2 Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Håller på med en hemsida (dock ej GTA-sida) (http://medlem.spray.se/johanlindblad). Spray stöder inte cgi, så jag undrar om nån som har cgi-stöd på sitt hotel eller nåt sånt kan lägga upp en 16kb pl-fil år mig (för en gästbok). Säg vad du har för adress till din cgi-bin mapp, så jag kan ändra det i filen. Kan ha reklam för din sida i så fall om du vill. Snälla hjälp mig med min annorlunda önskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vet inte om servern jag har stödjer CGI... men Brinkster borde ha CGI iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Kan du ladda upp min fil då? Skriv adressen till din cgi-bin mapp så jag kan ändra i filen i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Kan du ladda upp min fil då? Skriv adressen till din cgi-bin mapp så jag kan ändra i filen i så fall. Men tänk om jag inte har nån cgisak då... läs innan du kommer me dumma frågor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Men tänk om jag inte har nån cgisak då... läs innan du kommer me dumma frågor.. va inte så jävla sur (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Varför inte använda PHP istället ? Tripod stöjder det och plus att det är så mycket lättare att lära sig och ändra i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Räcker det med att ladda upp den på en server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Räcker det med att ladda upp den på en server? nej, serern måste stödja cgi för att den ska kunna köras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 nej, serern måste stödja cgi för att den ska kunna köras... k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 sorry, kan inte hosta något nu, kanske i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts