Arman Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 (redigerad) Jag hade tänkt att varje månad informera er om en eller flera filmer som kommer på TV. Ni kan också diskuttera de kommande filmerna. När den sista filmen i topicen har visats kommer en ny topic med nya filmer. ¤ = Värdelös! @ = Bra! @@ = Väl bra! @@@ = Mycket bra! http://viasat.live.noname4us.com/images/archive/0314/m_031438.jpg Titel: The Matrix Genre: Action Kanal: TV3 Tid: 21.00 Söndag den 18 maj Sammanfattning: @@@ - Måste vara en av de bästa filmerna som finns i hela filmhistorien OBS: Topicen kan uppdateras! Redigerad 16 maj, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Skriv in kanal oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Och varför säga vad betygen är värda om du inte sätter ut dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Och varför säga vad betygen är värda om du inte sätter ut dom? va? själv tycker jag @@@ ska spela in... ett tips amrma: det är inte vecka 3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 (redigerad) va? Ja... Han skrev ju ¤=Blä @=Bra osv. men han satte inte ut nå'n på filmen. Jag lider av Jonssons syndrom, jag snackar osammanhängande. Personligen ger jag Matrix http://gsmalbin.gotdns.com/rattan/html/emoticons/thumbs-up.gif Redigerad 15 maj, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 han menar ju att vi ska skriva vad vi tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 ok... jag tycker att Arman lägger ner för mycket energi på sånt här... vem vet inte att Matrix kommer på söndag? om man kollar i tv tidningen så ser man ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vilken kanal? Måste se har inte sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Så där... nu är det bra! Jag hann tyvärr inte göra klart det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pollmannen Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) ok... jag tycker att Arman lägger ner för mycket energi på sånt här... vem vet inte att Matrix kommer på söndag? om man kollar i tv tidningen så ser man ju... Jag gjorde det här för eran skull (:!!! Om ni redan vet infon så skriv det då? EDIT: råkade skriva som Pollmannen... kan vara jobbigt att ha två andvändare! Redigerad 16 maj, 2003 av Pollmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Jag tycker bara det är bra!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 kommer på söndag, TV 3 KL 21.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts