KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hmmz. ser inte så dålig ut precis kanske blir sveriges nya stålthet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Fy fan, allvarligt nu men jag rös när jag såg de där 2 bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 lägg märke till ölflaskan på denna bilden, neonoden är liten!!! http://www.neonode.com/_temp/1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) Ca 7 cm lång | | | | | | | | | | | | | | | | | Som sträcket jag gjorde här Redigerad 17 maj, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag läste på Mobil.se at de där bilderna är tagna med neonodes kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 (redigerad) hehe... det där sträcket är inte sju cm, det beror på vilken upplösning man har tufft att dom var tagna med N1 kameran Redigerad 17 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja det jobbiga med N1 är att man måste ha handsfree till den. Eftersom den saknar inbyggd högtalare och mic. Jo det finns en högtalare men den är ju inte för samtal man ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Ja det jobbiga med N1 är att man måste ha handsfree till den. Eftersom den saknar inbyggd högtalare och mic. Jo det finns en högtalare men den är ju inte för samtal man ringer. FEL... men kan prata som i en vanlig telefon, det ända jobbiga med den är att den inte har någon vibrator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Hoppas neonode blir störst i världen Sverige: störst å starkast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts