Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Är det bara jag som tycker att domarn i hokey matchen i Svergie mot Canada var puckad? han dömde ju bara svenskarna! canada fällde och tog tag i dom andra spelarna och deras klubbor! men inte blev dom dömda, nej nej. jag tycker att svergie borde ha fått vunnit den där matchen. Canada spelade ju oskyst!!! och för övrigt tycker jag att man borde förbjuda spå gummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Varför ska spågummor förbjudas ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Varför ska spågummor förbjudas ?? för att dom lurar folk på pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Håller med. Domaren var en liten fegis. Det var ju iofs hans första vm final men men............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 den här ser skarkastisk ut-------> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 för att dom lurar folk på pengar Det är ju deras jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Det är ju deras jobb va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts