skribb Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Personligen tycker jag att det skulle vara 35-40 sekunders spam tid istället för 50... tar så lång tid och man vill ju posta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 det tycker jag också, den kan väl minskas lite åtminstone till 25 sek? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Detta har diskuterats flera gånger. Läs dom posterna som får ni se varför det inte änsras. fast jag tycker också det ska sänkas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 hultan får se till att få i gång sms-systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts