walen Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag fick nyligen viruset w32.hllp.handy på ett LAn och kan ej få bort det..........okej viruset är i karantän 5 st smittade filer annars är datorn helt fri viruset är ju inte farligt men är det nån som har haft det och vet hur man får bort det det är ju lite jobbigt faktiskt man kan ju inte bara slänga de infekterade filerna för dom lär vara ganska viktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag har också en "worm/virus" som jag inte kan få bort !!!!! Den heter KERNEL32.exe, vet någon hur man får bort sånt skit !!!!!! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag har också en "worm/virus" som jag inte kan få bort !!!!! Den heter KERNEL32.exe, vet någon hur man får bort sånt skit !!!!!! ??? backupa det viktigaste som inte har virus å formatera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 backupa det viktigaste som inte har virus å formatera om det orkar jag inte för datorn funkar fint det är 5 tmp filer som är smittade som sitter ikarantän allt funkar men jag vill bara bli av med skiten utan formatering.. jag har funderat på det och det tycker jag inte är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA_ViCe Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 det orkar jag inte för datorn funkar fint ............ Samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 15 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 det lustiga är att alla fem filer tar lika mkt just 121mb hm men man kan ju alltid dra ''friska'' filer av nån på ett lan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Samma här.... Walen: Han sa inte till dig, vad jag vet GTA-Vice: Vad har du för virus, om KERNEL32.exe är smittad av ett "dummt" virus brukar det leda till att man får formatera om, eftersom KERNEL32.exe är en Windows-systemfil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Walen: Han sa inte till dig, vad jag vet GTA-Vice: Vad har du för virus, om KERNEL32.exe är smittad av ett "dummt" virus brukar det leda till att man får formatera om, eftersom KERNEL32.exe är en Windows-systemfil Finns KARNEL32.dll oxå.. Den strular för mig hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 17 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Walen: Han sa inte till dig, vad jag vet GTA-Vice: Vad har du för virus, om KERNEL32.exe är smittad av ett "dummt" virus brukar det leda till att man får formatera om, eftersom KERNEL32.exe är en Windows-systemfil :"> missade visst den quoten ursäkta........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts