Jacker Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag hitta fusk till VC PC!!!! http://www.cheatplanet.com/pccheats/grand_...o_vice_city.htm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 ehm? Är det någon merit eller? Och förresten ska man spela utan fusk, annars är det inge kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 boooring.. va ska man ha fusk till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Vissa tycker det är kul att spela med fusk, andra inte (jag är en av dem). Fast att börja fuska innan spelet kommit ut ens kanske är lite överdrivet..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag tycker nästan man måste spela med fusk ibland för att klara spelen. jaja här är dom riktiga fusken, alla fungerar har kollat. THUGSTOOLS All "light" weapons. PROFESSIONALTOOLS All "medium" weapons. NUTTERTOOLS All "heavy" weapons. ASPIRINE Full Health. PRECIOUSPROTECTION Full Armor. ICANTTAKEITANYMORE Commit Suicide. YOUWONTTAKEMEALIVE Raise Wanted Level. LEAVEMEALONE Decrease Wanted Level. FANNYMAGNET Ladies Man (certain women follow you). Character Skin Cheats CERTAINDEATH Makes you smoke a cigarette. DEEPFRIEDMARSBARS Makes Tommy fatter. PROGRAMMER Gives Tommy girly arms/legs. STILLLIKEDRESSINGUP Change Skin/Clothes. CHEATSHAVEBEENCRACKED Play as Ricardo Diaz. LOOKLIKELANCE Play as Lance Vance. MYSONISALAWYER Play as Ken Rosenberg. LOOKLIKEHILARY Play as Hilary King. ROCKANDROLLMAN Play as Love Fist character (Jezz Torent). WELOVEOURDICK Play as Love Fist character (Dick). ONEARMEDBANDIT Play as Phil Cassidy. IDONTHAVETHEMONEYSONNY Play as Sonny Forelli. FOXYLITTLETHING Play as Mercedes. Vehicle Spawning Cheats PANZER Spawn a Rhino. TRAVELINSTYLE Spawn a Bloodring Banger. GETTHEREQUICKLY Spawn a Bloodring Banger #2 (Faster?). GETTHEREFAST Spawn a Sabre Turbo. GETTHEREVERYFASTINDEED Spawn a Hotring Racer. GETTHEREAMAZINGLYFAST Spawn a Hotring Racer #2 (Faster?). THELASTRIDE Spawn a Romero's Hearse. ROCKANDROLLCAR Spawn Love Fist's Limo. RUBBISHCAR Spawn a Trashmaster. BETTERTHANWALKING Spawn a Caddie. Other Vehicle Cheats BIGBANG Blow up nearby cars. MIAMITRAFFIC Aggressive Drivers. AHAIRDRESSERSCAR All cars are pink. IWANTITPAINTEDBLACK All cars are black. COMEFLYWITHME Cars can fly. GRIPISEVERYTHING Perfect Handling. GREENLIGHT All traffic lights are green. SEAWAYS Cars can drive/hover over water. WHEELSAREALLINEED Only the wheels of a car are visible. LOADSOFLITTLETHINGS Sportscars have big wheels. Weather Cheats ALOVELYDAY Sunny/Clear Weather. APLEASANTDAY Light Clouds. ABITDRIEG Dense Clouds. CANTSEEATHING Foggy Weather. CATSANDDOGS Stormy Weather. Miscellaneous Cheats LIFEISPASSINGMEBY Speed up game clock. ONSPEED Makes everything faster. BOOOOOORING Makes everything slower. FIGHTFIGHTFIGHT Peds Riot. NOBODYLIKESME Peds Hate You. OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Peds Carry Guns. CHICKSWITHGUNS Girls Carry Guns. CHASESTAT Shows Media Level (when 2+ stars). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RyZsen Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 varför ens leta efter fusk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 efter jag klarat 100 % ska jag nog börja leka lite me fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 efter jag klarat 100 % ska jag nog börja leka lite me fusk samma här... måste klara först... men sen är det trainer som gäller (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Jag hitta fusk till VC PC!!!! http://www.cheatplanet.com/pccheats/grand_...o_vice_city.htm! (:!!! Det var den sämsta fusksida jag någonsin har sett! Massor av det dom skrev var ju fel! Dessutom tror jag aldrig dom har spelat spelet... eller överhuvud taget testat koderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Det är inte kul att fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Nu när jag har klarat det till 50 % så fuskar jag och kolalr hur länge jag kan hålla mig undan från snuten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 det är ju bra att veta ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 jag vet annars skulle jag väll inte sagt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Så du har väntat ett halvår på ett spel för 500 kr för att fuska? säger bara: haha Jag fuskar bara när jag har varvat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts