Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Immorn börjar det!!!! Tycker ni om parlamentet eller??? kanske bara finns tråkmånsar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 parlamentet e väl bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Ja det äger! Vissa av programmen är ruskigt roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 aaa... det är asroligt... jag var i publiken en gång, först spelar man in massa fejkade skratt och applåder, som dom kan spela upp sen, lite fuskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Parlamentet e roligt men jag kollar mest på snacka om nyheter, vet nån när det börjar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 ja det är ju skit roligt.... speciellt nu när Robert Gustavsson ska va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Det börja nån dag! Allt jag vet! Jag gillar parlamentet lite! Brukar kolla på de! De va roligt en gång när dom skulle vändra å vrida på några ord *asg* ! Det blev... Pernilla skjöt mamma från fönster! Tror jag! (Nu blev det fönster, och de SKA va de också, säg inte att de va fel!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Glest Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Dags att dra upp den här trÃ¥den tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) Dags att dra upp den här trÃ¥den tyckte jag. Haha, ja, jag håller med. Redigerad 25 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Glest Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Okejj jag börjar. Har du nÃ¥gra sjuor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Report! Sluta dra upp gamla trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Glest Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Finns i sjön. Min tur nu har du nÃ¥gra tior? finns i sjön, har du nÃ¥gra femmor kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 Åh, jag som trodde att Hultans och Funnys konton var hackade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Lol, trodde i några sec att Funnylin var tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Ontopic då. Går fortfarande parlamentet någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Ontopic då. Går fortfarande parlamentet någonstans? TV4, men det är väl säsongsuppehåll för stunden om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 10årsnyårspecial-avsnitt kommer på juldagen! Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Ontopic då. Går fortfarande parlamentet någonstans? TV4+ ibland. Just nu går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 10årsnyårspecial-avsnitt kommer på juldagen! Woho. Vilken juldag snackar du om egentligen? Jag som trodde att den var igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Vilken juldag snackar du om egentligen? Jag som trodde att den var igår.. Nyårsdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts