Pollmannen Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jag (Pollmannen a.k.a Arman) har fått lite klagomål för att jag ställer många pollfrågor. Jag hade tänkt på att förbättra detta problem med att köra ett forum-demokratiskt sätt. Med andra ord vill jag att ni avgör hur många frågor jag får ställa varje vecka! Hur många pollar tycker du Pollmannen ska göra varje vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Runt 3 ggr i veckan verkar bra.. Ärligt talat blir jag inte störd av att du gör pollar.. bara fortsätt.. faktiskt intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Noll ggr i veckan fanns inte me så jag tog sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 3st... Måndag, Onsdag, Fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 gör hur många pollar du vill... jag störs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 3 blir bra tycker jag. Fast fler skulle man inte dö av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 2-3 tycker jag,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Zero, null, noll 0 fast det är ju vad jag tycker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 3 GGR per vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Varför detta med pollmannen?..Får inte vem som helst göra pollar nu eller?..Nä...pollmannen är lite töntigt...ta tebax Arman!!!(Och förövrigt anser jag att Kartago bör renoveras!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) jag ställer mig neutral i den här frågan... Redigerad 6 maj, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) Varför detta med pollmannen?..Får inte vem som helst göra pollar nu eller?..Nä...pollmannen är lite töntigt...ta tebax Arman!!!(Och förövrigt anser jag att Kartago bör renoveras!!!) arman finns fortfarande... Redigerad 6 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Polla på du... jag bryr mig inte om det är för "många" pollar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts