Jump to content

God Jul önskar GTASajtens adminkår!

Henkibojj
 Share

Recommended Posts

f24b5eb5882aecf48e0232adade1078c.jpg

En särskilt god jul önskar GTASajtens adminkår till eder alla! 🎅

Året bjöd på kanske mindre aktivitet än någonsin, men å andra sidan har det startats en Discord-kanal som har lite mer spontanitet. Kan det vara så att nutiden inte har plats för långposter, diskussionstrådar och ilskna forumintriger? Nonsens! Låt oss hoppas att chattkanalen och forumet kan leva väl sida vid sida och fylla sina sina egna respektive syften. Med lite tur får vi ju spela GTA VI nästa år, även om vi inte fått något som helst nytt sedan förra årets trailer. Då får vi se till att det blir desto fler trådar! Själv kan jag nästan garantera att jag kommer att ta semesterledigt under releaseveckan. Det har jag blivit stor nog att kunna få bestämma helt själv :mf_doof:

Hur firar ni jul i år? Jag sitter i detta nu och tittar på Kalle Anka med brorsbarnen, som fått billiga kameror de springer omkring och fotograferar väggar och golv med. 📷

God Jul!

🎅 🎄🎅 🎄🎅

• Tack! 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul! Firar traditionsenligt jul småskaligt med bara vuxna (sambo + hennes föräldrar). Min sambo vill ändå gärna kolla på Kalle och jag och hennes mamma har inget emot det… MEN det är jävligt noga för min sambo att vi andra inte somnar, vilket i alla fall jag nästan regelmässigt gör någonstans där runt Djungelboken/Snövit. Verkligen fått kämpa i år, med två snaps i kroppen, men tror inte hon märkte att ögonen blev tunga för ett tag B) 

• Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God Jul!

Årets julafton inleddes med jobb 06:45! Däremot släpptes vi en timme tidigare för att hinna hem till släkt och familj i tid till Kalle, så man ska inte klaga.

Och tack vare att brorsan och syrran fick barn härom året så har vi numera småttingar vid familjens firande som tror på julens magi, vilket innebär att någon måste agera tomte. Denna någon fick vara jag, med en rejäl kudde instoppad i rocken. Det var fett, och det blev inga traumatiserade ungar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

God jul! Åkte akut med hunden till veterinären på förmiddagen. Det gick på strax över 5000kr i akutavgift, men det var så väl spenderat för att få höra av någon som var säker på sin sak att det inte var någon fara.

Första julen vi firade hemma hos min sambo och mig annars. Jobbigt att vara vuxen... men fick iaf bestämma allt på julbordet! Dvs ingen jävla kokt potatis, en massa råstekt brysselkål (våga vägra kokt) och ordentligt med Janssons. Gott om nykläckta på alla kanter... lillebror har fått barn som är 1½ år, storasysters är 1 år och två månader, min sambos syster har en som är 11 månader, så det här var nog den sista julen på ganska länge där det var lite lugnt och utan tomte. Nåja, det har sin tid i livet med.

Saknar jularna när man var liten, hade fått nya Harry Potter-boken och kunde plöja halva boken tillsammans med en Paradis-ask innan man gick och la sig på kvällen.

Redigerad av Gof
  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt att se att forumet är vid liv.

Jag var helt ensam hemma på julafton, var bara jag, två paket julknäcke och två kilo julskinka. Kollade alla filmer som sändes på public service då jag inte använder streamingtjänster. Tragiskt tänker ni kanske, men inte alls, jag är introvert så jag kunde faktiskt inte ha det bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor