GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Jag letar efter ett ställe där man kan skjuta massa gubbar, på ett tak, i Portland eller Stauton! Men inga polishelikoptrar får komma åt mig! Vet ni något ställe? Markera på en karta! Portland eller Stauton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Internetcafèt på staunton är ett bra ställe...ligger i närheten av bron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Tack! Kan du markera "stället" på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 När du kör från callahan bron till staunton, sväng vänster och kör fram tills du ser ett café på högersidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Kan du inte försöka hitta själv??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Efter att man spelat GTA3 ett tag hittar man lättare i städerna, i början hittade jag aldrig till pay n spray, nu är det en barnlek. Leta efter hidden packages, gör taxi/brandbil/polis/ambulans-uppdrag och studera kartan som följde med spelet så kan du snart Liberty City utantill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Portland! Den kan jag utantill! Har spelat den jätte mycke! Nu har jag klarat Portland, och har kommit till Stauton... Lite svårare där! Men jag börjar lära mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag klarade Portland på en dag, då gjorde jag bara de vanliga uppdragen, inga extra missions eller telefonuppdrag, inte heller hidden packages eller rampages. Men sen på staunton råkade jag döda kenji innan jag gjort hans uppdrag hehe... så jag började om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts