Jacker Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) Jag har märkt att en del lite äldre meddlemar inte riktigt respekterar när en ny kommer...istället för att ta emot den så hånar ni han/honom och är ironiska!!!! även om han inte gjort nåt Redigerad 6 maj, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 ska jag känna mig anklagad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jag har märkt att en del lite äldre meddlemar inte riktigt respekterar när en ny kommer...istället för att ta emot den så hånar ni han/honom och är ironiska!!!! även om han inte gjort nåt Ge oss ett exempel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) Ge oss ett exempel.. på någon som inte gjort nåt förutom Gulliz som du kommer ta upp (tror jag, det e några som inte tror på hennes existens) Redigerad 6 maj, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 beror på... om de nya medlemarna sköter sig, så är jag snäll tillbax. men om det är kaxiga jävlar så får dom skylla sig själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ge oss ett exempel.. AME.. det är svårt att explaina...jag vill inte dra upp nån för det känns taskigt!!!! men jag tycker att ni ignoerar på de nya!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 AME.. det är svårt att explaina...jag vill inte dra upp nån för det känns taskigt!!!! men jag tycker att ni ignoerar på de nya!... mig e väl ett exempel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 AME.. det är svårt att explaina...jag vill inte dra upp nån för det känns taskigt!!!! men jag tycker att ni ignoerar på de nya!... Säger som GTA3_PLAYER, så dom bäddar får dom ligga.. Är dom katiga och dumma så kan dom glömma att dom vinner min tillit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 AME.. det är svårt att explaina...jag vill inte dra upp nån för det känns taskigt!!!! men jag tycker att ni ignoerar på de nya!... "Inte vara taskig" ...Yeah right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Ni är taskiga mot nya, det är ett faktum, skulle jag ha träffat er i verkligen och ni varit som ni e på forumet skulle jag köra in en skruvmejsel i skallen på er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) Ni är taskiga mot nya, det är ett faktum, skulle jag ha träffat er i verkligen och ni varit som ni e på forumet skulle jag köra in en skruvmejsel i skallen på er! hmmm ska nog stanna hemma från skolan på måndag Redigerad 16 maj, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Vad menar du med "ni" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FeNg_ Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 äre skitsnack hår då sticker ja?? ja e nu men äch..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Ni är taskiga mot nya, det är ett faktum, skulle jag ha träffat er i verkligen och ni varit som ni e på forumet skulle jag köra in en skruvmejsel i skallen på er! lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Ni är taskiga mot nya, det är ett faktum, skulle jag ha träffat er i verkligen och ni varit som ni e på forumet skulle jag köra in en skruvmejsel i skallen på er! Blir nog lite tröttsamt efter 300 hugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Tro mig jag blir inte trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Tro mig jag blir inte trött. ska du gö det på alla? isånafall blir det många hugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 min skruvmejsel är stark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 din jävla bajskorv carolus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 lol @ skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts