curry Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Tja alla! Har ni Zelda Wind Waker? Isåfall snacka här. Jag har det och det är underbart! Zelda spelen krossar Final Fantasy och alla nörd spelen. Zelda är det enda spel som alla kan köra i alla åldrar också... hääärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Tja alla! Har ni Zelda Wind Waker? Isåfall snacka här. Jag har det och det är underbart! Zelda spelen krossar Final Fantasy och alla nörd spelen. Zelda är det enda spel som alla kan köra i alla åldrar också... hääärligt. skulle velja ha det...men det finns ju bara till gamcube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nä, jag kör bara bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nä, jag kör bara bra spel Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Precis Zelda e ju grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 jag tycker att ni skall holla er till ämnet nu ! låt dom som vill ha spelet eller har det snacka själva nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts