vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Hittade ett webbhotell som erbjöd något annorlunda, för 2000kr kan man få ett livstids webbhotell med obegränsat med utrymme och trafik, php, MySQL och mycket mer. Kolla 1Place2u för mer info. Tycker att detta låter lite skumt, men när man kollat igenom sidan 2 gånger så ser det faktsikt lite troligt ut... Var någon på counter-strike.nu som kanske skulla registrera sig där.... Redigerad 5 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Gah, nu fick jag myror i huvudet (eller vad man nu säger). Det verkar bra, men dom har inte så mycket information på sidan. Förövrigt skrev jag på ett avtal med ett nytt webbhotell tidigare idag... Men vem vet, vi kanske behöver ytterliggare ett webbhotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vilket då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Gah, nu fick jag myror i huvudet (eller vad man nu säger). Det verkar bra, men dom har inte så mycket information på sidan. Förövrigt skrev jag på ett avtal med ett nytt webbhotell tidigare idag... Men vem vet, vi kanske behöver ytterliggare ett webbhotel Så du har övergivit EPS Domains nu..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Så du har övergivit EPS Domains nu..? Nejdå, det är bara ett nytt webbhotell som kan behövas för att avbelaste GTAsajten.com och GTAsajten-Storage.com. Jag börjar se att vi bara får mer och mer trafik så jag är tvungen att göra nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vilket då? Det nya webbhotellet? B-one. Det är danskt och kanske inte så jättebra (lågpris webbhotell) men det duger för att hänga av massor trafik på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 k, vet vilket det är... billigt och bra (kanske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vänta nu...vad menas med webbhotell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vänta nu...vad menas med webbhotell? Den server där man lägger upp alla filer som hör till sajten. T ex bilder och html-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Det nya webbhotellet? B-one. Det är danskt och kanske inte så jättebra (lågpris webbhotell) men det duger för att hänga av massor trafik på. Vem va det som sa att han aldrig skulle använda det webhotellet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Vem va det som sa att han aldrig skulle använda det webhotellet?? Som sagt, den ska bara användas för att hänga av trafik på ... kanske till något mer också men den kommer absolut inte vara lika viktig som GTAsajten-Storage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) vad jag har hört är B-one bara skit, men de jag har hört det av är kanske bara dumma i huvudet? Redigerad 6 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 vad jag har hört är B-one bara skit, men de jag har hört det av är kanske bara dumma i huvudet? lågpris-webbhotell brukar vara skit så det skulle inte förvåna mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 en fin är fuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) Kolla fsdata dom har Utrymme 50 MB - 125Kr/mån 100 MB - 150Kr/mån 150 MB - 175Kr/mån +50 MB - 25Kr! Domännamn Obegränsat antal e-mail alias 25 POP3-/IMAP-konto ingår Webbmail Webbaserad administration Automatisk antivirus för e-post E-mail forward (eftersändning) E-mail till din fax E-mail till GSM-telefon E-maillistor (e-mail till flera) E-mail autoresponder (automatiskt svar) FTP Telnet/SSH Stort CGI-bibliotek (får också använda egna) PHP, JSP, SSI, Emperl och ePerl MySQL - databas Mycket utförlig statistik Lösenordsskydda sidor Linux (Unix)/Windows 2000 (NT) E-handel Obegränsat antal subdomäner Krypterad överföring med certifikat (SSL) Redigerad 6 maj, 2003 av Visa City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Det nya webbhotellet? B-one. Det är danskt och kanske inte så jättebra (lågpris webbhotell) men det duger för att hänga av massor trafik på. så du tänker ta webbhotellet som jaaag tipsade om för länge sen.. då gillade du de inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts