KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 jag tycker inte det ska va nån textgräns, iallafall inte så låg... om nån har förstor sign beror det på stor bild, inte mycke text... och det går inte lägga in många små bilder pga gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 jag tycker inte det ska va nån textgräns, iallafall inte så låg... om nån har förstor sign beror det på stor bild, inte mycke text... och det går inte lägga in många små bilder pga gränsen helt rätt, min signatur innehåller knappt någon text eftersom jag har alla länkar och annat där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 ingen mer som tycker nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Varför vi gjorde så var för att få bort alla bilder i signaturen. Ett tag hade alla 5-10 små smiliesar i signaturen och det var riktigt jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 ok... tycker gränsen är lite hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ni får bli lite strängare Hultan o Blakke... Om folk muppar sig med stora signs så blir det hyperating i två tre dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 bra talat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ni får bli lite strängare Hultan o Blakke... Om folk muppar sig med stora signs så blir det hyperating i två tre dagar.. din den här e rätt stor http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/SH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 räcker det inte med att de tar bort signaturen då bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 din den här e rätt stor http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/SH.jpg Jo, jag kanske borde byta till något lite mindre.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts