color Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Hur fan gör man på första banan när man är på polisstationen och det står: Find Gurgenidze`s dead drop.Varfan ligger den!??? Redigerad 5 maj, 2003 av color Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Den ska vara i neder våningen ett lik rum. Vet ej hur jag ska förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Detta hör inte till ämnet, men är Splinter Cell bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Visst är splinter cell ett bra spel om man gillar snygg grafik och att smyga omkring bland med skuggorna och döda snabbt och tyst. Ladda ner demon så får du själv pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Jag har hört att det är svåra kontroller... stämmer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 På dator eller playstation? På Dator är det inte så särskilt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 På dator eller playstation? På Dator är det inte så särskilt svårt. Jag menade på både PS2 och PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Den ska vara i neder våningen ett lik rum. Vet ej hur jag ska förklara Vilket hus menar du? De man åker i linbana till där man sen går in vid en his linna som man ska åka ner i eller de huset man kom ifrån där man hitar the black box eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts