bobb0 Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) hur gör ni era bilder som är under texten där det står erat namn?? vill ha en sån bild! Redigerad 5 maj, 2003 av Tommy_Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 här gå till första sidan, första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Det är bara att måla en bild och lägga upp den på tex. pixas.. Om du inte är bra på att måla kan du alltid fråga någon annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 det var ju därför jag gav honom länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 det var ju därför jag gav honom länken Ja, jag vet.. men jag höll på med annat medans jag postade.. det tog tid så det skulle varit före din post igentligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts