KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 som sagt, nån som anänder radmin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 radmin? Har aldrig hört talas om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 http://www.radmin.com, ett program för att komma åt sitt skrivbord (och resten av datorn) från vilken dator som hellst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 jag gör..men fattar inte programet. det är typ som fjärrhjälp på msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vet faktiskt inte helt... därför jag frågade... me jag har lyckats få upp mitt skrivbord på en annan dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 måste inte datan vara på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 jo, men min dator e alltid på, så det är inget problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts