Gutsman Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 jag bara undrar om nån har ett snabbt och enkelt sätt att komma ner och se ubåten (jag har inte haft spelet länge) och om ni nu vet skulle kunna ge mig en liten beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 man kan inte "komma ner" och se ubåten du måste kolla på den ovanifrån..med båt tillexempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 oki det är möjligt då har jag läst fel någonstans för jag fattade det som om man kunde komma ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Jo, det går visst att komma ner dit. Det är en bugg i Vercetti/Diaz's Estate så man kan flyga dit ner med helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Jo, det går visst att komma ner dit. Det är en bugg i Vercetti/Diaz's Estate så man kan flyga dit ner med helikopter. skulle man kunna få en förklaring hur?? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 skulle man kunna få en förklaring hur?? :"> Värst vad du var krävande då. Ok, ta en helikopter, flyg försiktigt in i poolen inomhus eller vad man ska säga. (Bakom Sea Sparrowen) Nåja, flyg in där, åk upp, men inte för mycket, sen flyger du runt och tja, till slut är du ute och TJOLAHOPPSAN!!!!, du är under ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Värst vad du var krävande då. Ok, ta en helikopter, flyg försiktigt in i poolen inomhus eller vad man ska säga. (Bakom Sea Sparrowen) Nåja, flyg in där, åk upp, men inte för mycket, sen flyger du runt och tja, till slut är du ute och TJOLAHOPPSAN!!!!, du är under ytan. om man tar sea sparrow så kan man inte flyga för nära ytan...då sjunker du upp igen...tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vilken helikopter ska jag avända ovh vsr finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 vilken helikopter ska jag avända ovh vsr finns den? ta vilken som helst...en smiddig går nog bäst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsman Skrivet 5 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 typ en sparrow men jag glömmer alltid var den är (pinsammt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 sparrow e väl där uppe där hissarna e o de.. (bra förklaring) men vart e ubåten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 sparrow e väl där uppe där hissarna e o de.. (bra förklaring) men vart e ubåten då? jag tror att ubåten är ovanför den första ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts