jockejocke Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 var ska man vara med hororna och hur tar man upp dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 var ska man vara med hororna och hur tar man upp dom?? du vet hur dem ser ut...parkera bredvid och vänta en min...oftast mindre...sen bara åker du till ett lugnt ställe...och där...ja du vet vad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 du vet hur dem ser ut...parkera bredvid och vänta en min...oftast mindre...sen bara åker du till ett lugnt ställe...och där...ja du vet vad... Där börjar bilen gunga, pengarna flyger iväg och man får mer liv menar du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Där börjar bilen gunga, pengarna flyger iväg och man får mer liv menar du.. jaja...jag menar de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 sen går man ut och ger henne smisk för hon varit en stygg flicka. (så får man en liten bonus åxxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts