Defcon Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Själv längtar jag efter GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Urban Infiltration eller Band of Brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Urban Infiltration eller Band of Brothers. Samma här, men jag gillar orginal Battlefield mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jag gillar också orginalet bäst. orginal är alltid orginal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jag längtar tills DesertCombat kommer ur alpha och beta stadierna och att v 1.0 släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Själv längtar jag efter GC samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 EOD kommer också äga fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 EOD kommer också äga fett hehe på så sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 hehe på så sätt... vad menas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) bhd lär ju va fett grymt men ja längtar efter flre moddar.tex DC GC o nåra fler Redigerad 6 maj, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 EOD har nu släppt ett test på deras chinhook heli rätt kul faktisk titta HÄR!!! ska finnas där nån stans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Gravelpit fast det fanns inte med...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Gravelpit fast det fanns inte med...... har aldrig hört talas om den moden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 (redigerad) längtar efter att jag kan sätta igång spelet på min dator ! skivan sa: jag skall bara köpa lite mjölk. sen så har jag inte sett den sen dess ! :'( -EDIT- han tog sin bror med sej ! Redigerad 6 maj, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 LÄNGTAR TILL EOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 LÄNGTAR TILL EOD Till dig och dom andra som längtar efter EoD så jag jag säga att den släpps på fredag den 6e Juni... ni kanske redan har sett det men jag skriver det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts